خبرهای داغ:

همکاری سپاه و بسیج با ستاد مدیریت بحران هندیجان

نیروهای سپاه و بسیج در کنار سایر ادارات با امادگی و استفاده ازتمام ظرفیت های خود برای کمک رسانی به مردم در زمان های بحران و بلایای طبیعی همکاری خوبی با ستاد مدیریت بحران شهرستان داردکه فرماندارهندیجان درجلسه ستاد مدیریت بحران خواستار آمادگی تمام دستگاههاباامکانات موجودهمراه با رعایت هشدار های ایمنی در هنگام بارندگی و باد در شهرستان شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۹۴
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ،مدیراداره برق هندیجان در جلسه ستاد مدیریت بحران هندیجان از نقش تاثیرگذار نیروهای بسیج و سپاه در کنار سایر ادارات در جهت کمک رسانی به مردم شهری و روستایی هندیجان در هنگام وضعیت بدجوی آب و هوایی مخصوصا فصل سرما تقدیر و تشکر نمود.

اسماعیل شعبانی افزود: پرسنل اداره برق هندیجان با تمام ظرفیت های موجود خود بصورت شبانه روزی در هر شرایط آمادگی همکاری برای خدمات رسانی را دارد و برای رفاه حال مردم در تامین برق نهایت تلاش رادارد .

 

نیروهای سپاه و بسیج هندیجان در هر شرایطی همکاری خود را با مردم در تمام زمینه ها دارد وبا برپایی چادرهای کمک رسانی به مردم زلزله دیده استان کرمانشاه اقلام مورد نیاز را جمع آوری و به مناطق زلزله دیده اعزام نمود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار