خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید فهمیده هندیجان از اجرای مسابقه دوومیدانی طرح رهروان شهید حسین فهمیده با حضورپرشوربسیجیان دانش آموزان پسر به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی همراه با مسابقه تیراندازی با تفنگ‌بادی و کوهپیمایی خبرداد.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۸۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۵

سروان پاسدار سعید سنگری در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان دانش آموز در تمام برنامه های هفته بسیج دانش آموزی حضوری فعال دارند که تاکنون برنامه هایی شامل فرهنگی و هنری ،دیدار از خانواده های معظم شهدا و یادواره ۱۹شهید دانش آموز با بهترین کیفیت برگزار شده و مابقی برنامه ها همچنان ادامه دارد.

وی افزود: مسابقات ورزشی برای ایجاد شور و نشاط برای دانش آموزان در مدارس امری ضروری و لازم است که امسال با برنامه ریزی مسابقات خوبی در سطح مدارس همراه با اهداء هدایا به نفرات برتر شرکت کننده دانش آموز برگزار شده است.

 

وی بابیان راهپیمایی کوهنوردی بسیجیان دانش آموز مدارس هندیجان گفت: در هفته بسیج دانش آموزی در کنار مسابقات ورزشی ،راهپیمایی کوهپیمایی با شور و حرارت و استقبال خوب جوانان و نوجوانان بسیجی دانش آموز با برپایی دیگر کارهای فرهنگی اجرا شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها