انفجار گاز شهری در باقرشهر خسارت جانی نداشت

خبرگزاری بسیج: رییس واحد آتش نشانی شهرداری باقرشهر از انفجار و تخریب کامل طبقه دوم ساختمانی در خیابان نواب کوچه اول بن بست سوم خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۳۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

عبداللهی بااعلام این خبر دلیل حادثه را انفجار براثر نشت گازشهری دانست و گفت:البته این موضوع هنوز به تایید رسمی کارشناسان نرسیده است و در دست بررسی است. بر اثر این انفجار طبقه دوم ساختمانی که متعلق به یک مادر و دختر بوده است بطور کامل تخریب شد و متاسفانه تمام وسایل منزل از بین رفت.بعلت عدم حضور افراد در منزل این حادثه تلفات جانی نداشت .

بنا به گفته عبداللهی و اعلام شهردار شب باقرشهر،این حادثه از ساعت ۱۴ امروز به وقوع پیوست و پایان امدادرسانی تا ساعت ۱۹ادامه داشت

در این امدادرسانی تیم خنثی بمب ناجا،تمام شیفت های کاری آتش نشانی و خدمات شهر شهرداری باقرشهر،شهردار شب این شهرداری،نیروی انتظامی اداره برق و گاز حضور داشتند و از نزدیک در امدادرسانی دراین حادثه سهیم بودند. علیرضاناصری پور شهردار و مدیر بحران شهرداری باقرشهر دستور داد اموال باقی مانده حادثه دیدگان در ستاد حوادث شهرداری انبار شد و برای این مادر و دختر حادثه دیده شرایط اسکان موقت ایجاد شد

شهردار باقرشهر در مورد دلیل حضور تیم خنثی سازی بمب گفت در تمام موارد انفجار به دلیل گمانه زنی درخصوص موادی مانند ترقه دست ساز این تیم با توجه به دراختیار داشتن تجهیزات در محل حادثه حاضر مي شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار