خبرگزاری بسیج: شهردار منطقه 20 به هوشمندسازی در نظارت فعالیتهای حوزه خدمات شهری و بسترسازی لازم برای تحقق این امر در آینده ای نزدیک تاکید کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۳۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۸

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20 فرهاد افشار گفت: برای کنترل و نظارت در فعالیتهای اجرایی حوزه خدمات شهری و نگهداشت شهر در آینده نزدیک نرم افزاری طراحی می شود تا کلیه فعالیتها بدون حضور عوامل نظارتی قابل رصد باشد.

افشار با تاکید بر نوآوری در نظارت و کنترل اقدامات نگهداشت شهر گفت: با هوشمندسازی، دیگر نیازی به حضور عوامل نظارتی در شهر نیست و کلیه فعالیتها از جمله ساعات جمع آوری زباله، ساعات حضور ماشین آلات و کارگران و ... رصد می شود.

وی افزود: امروزه به دلیل تغییر عادات شهری شهروندان شاهد حضور گسترده مردم در برنامه های شبانه و رونق کسب و کار در ساعات پایانی شب هستیم و به اجرای طرحهای نو در برنامه های مدیریت شهر نیازمندیم.

وی پیشنهاد کرد: با نصب دوربین های ترافیکی در برخی معابر اصلی با همکاری پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه 20 و استفاده از عوامل 137 و یگان حفاظت در ساعات شب تا صبح می توان فعالیتهای غیرقانونی از جمله کنترل تخلفات ساختمانی  و تخلیه خاک و نخاله و مصالح غیرقانونی را کنترل و پیگیری کرد.

افشار اظهار داشت: تمامی فعالیتهای اجرایی در شهر باید به منظور رفاه حال شهروندان و افزایش حس تعلق آنان به شهر و محل زندگی خود انجام شود تا آنان نیز در حفظ و نگهداری شهر احساس مسئولیت کنند.

شهردار منطقه 20 در پایان گفت: به منظور اجرای درست و دقیق فعالیتهای پیمانکاران نیاز به یک ساختار سازمانی است تا گزارش مستمر فعالیتها ارائه و کنترل شود.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات