دانش آموزان باقرشهر و کهریزک غریو الله اکبر سر دادند

خبرگزاری بسیج: همزمان با روز دانش آموز، محصلان باقرشهر و کهریزک با حضور گسترده در راهپیمایی روز 13 آبان با فریاد الله اکبر خود ، بار دیگر حماسه ای از شور انقلابی خود خلق کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۷۲۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰

 در این مراسم که با میزبانی شهرداری باقرشهر و هماهنگی ستاد برگزاری مراسم 13 آبان در باقرشهر برگزار شد سردار طهماسبی جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین، طی سخنانی با تقدیر از حضورگسترده شهروندان و دانش آموزان ، روز 13 آبان را یادآور دلاورمردی های دانش آموزانی دانست که در چنین روزی با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، بدون هیچ سلاح و ابزاری، به دنیا نشان دادند که با چنگ و دندان و اقتدار و ایمان برابر استکبار می ایستند و نمی گذارند ایران اسلامی و انقلابی در تزویر شیاطین بزرگ حمیت و آزادگی خود را از دست بدهد.

علیرضا ناصری پور شهردار باقرشهر در حاشیه  این مراسم ، خیل کثیر دانش آموزان و شهروندان را در این مراسم نشان دهنده جاری بودن روحیه انقلابی و شهادت طلبی جوانان ونوجوانان این مرز و بوم دانست و گفت : از روز گذشته واحدهای اجرایی شهرداری ، معاونت ها و روابط عمومی برای برگزاری این مراسم در آماده باش کامل بودند و الحمدالله میزبانی خوبی هم از شرکت کنندگان در این مراسم صورت گرفت . شور و هیجان شهروندان و دانش آموزان شرکت کننده در این مراسم حاکی از این بود که این انقلاب هنوز هم چون خون سید و سالار شهیدان ، ثاری و جاری است و ان شالله با همین شور و اشتیاق انقلابی تقدیم ساحت مقدس امام عصر(عج) خواهد شد .

عین الله آقاپور رییس شورای اسلامی باقرشهر نیز طی سخنانی با تقدیر از حضور گسترده شهروندان و همچنین اهتمام عالی شهرداری در برگزاری این مراسم گفت: همچون سنوات قبل امسال نیز باقرشهر میزبان حماسه آفرینان روز ملی 13 آبان بود.حضور مدیران و روسای ادارات در کنار مردم بیانگر اتحاد و انسجامی است که از همان روزهای نخست انقلاب اسلامی، سرمایه سیل خروشان ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی بوده است . من به سهم خود از همه شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه تقدیر و تشکر می کنم و امید این را دارم این روحیه انقلابی همواره بیش از پیش ساری و جاری در میان جوانان و نوجوانان باشد .

جواد رستمی معاون امور شهر شهرداری باقرشهر در پایان این مراسم گفت :  از روزهای قبل ، مکان برگزاری این مراسم ، رفت و روب و آماده سازی محیطی برنامه به انضمام برنامه ریزی اجرای آن در حال انجام بوده است . امروز به لطف الهی توانستیم میزبانی خوبی را از عزیزان شرکت کننده در مراسم داشته باشیم .

گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیران سیاسی و انتظامی ، کلانتری ، بسیج ، سپاه ، آموزش و پرورش ، شورای شهر و شهرداران کهریزک و باقرشهر برگزار شد پرچم آمریکا و اسرائیل توسط دانش آموزان به آتش کشیده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار