شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه گرمسار به مناسب ۱۳ آبان ماه بیانیه ای منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: سخنان خشم آلود و مواضع خصمانه رئیس جمهور احمق آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ، بار دیگر نقاب از چهره پلید طاغوت اعظم برداشت.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۳۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمسار، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه دولتی گرمسار به مناسب سیزدهم آبان ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی بیانیه‌ای منتشر کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
"آنچه نقطه مقابل نظام اسلامیست، استکباراست. جهت گیری خصومت‌های نظام اسلامی، با نظام استکباراست. ما با استکبار مخالفیم و با استکبار مبارزه می‌کنیم"
مقام معظم رهبری (۲۹/۸/۱۳۹۳)
وقتی به تاریخ جوامع اسلامی رجوع میکنیم آنچه مشهود است، پیمان شکنی دشمنان و استکبار و استعمارگران است. ازپیمان شکنی یزید بن معاویه گرفته تاجنگ تحمیلی، خون‌های آلوده فرانسوی وترور‌های دهه شصت، ترورشخصیت‌های بزرگ سیاسی ومذهبی، ترور دانشمندان هسته‌ای و انواع فتنه ها، اخیرا هم پیمان شکنی یزیدیان زمان درمسئله برجام.
بدانید که استکبارستیزی جزء لاینفک آموزه‌های دینی مردم ماست و مصداق مستکبرین، آمریکای خبیث و بازی گردان خون آشام منطقه و سگ نگهبانش، اسرائیل کودک کش است. ما با تسخیر سفارت منحوس آمریکا این پیام را به جهان مخابره کردیم که امپراطوری عظیم زر و زور و تزویر با این وسعت در دنیای معاصر که تمام ملت‌ها و رهبرانشان در مواجه با قدرت استکباری خود تحقیر می‌کند و هر زمان اراده کند آن‌ها را بر میدارد یا به آن‌ها هجوم میبرد، یکجا تحقیر کردیم و نشان دادیم زور زورگویان یک چیز مطلق نیست.
باید توجه داشت که مسئله‌ی جمهوری اسلامی ایران با سیاست‌های ظالمانه‌ی آمریکا یک مسئله‌ی تاریخی و محدود به چند واقعه نیست بلکه اصل و ریشه‌ی اختلاف در خوی استکبارگری اوست و مبارزه با استکبار آمریکایی در اندیشه‌ی حضرت امام خمینی (ره) ناظر بر این اصل است. هر چند که در گذر زمان این نظام سلطه گر چهره عوض کند، ولی باید آگاه بود در ذات خودش همان یاغی وحشی‌ای است که جنایت‌های بیشمار تاریخ معاصر را رقم زده است و مبارزه با چنین نظام مستبد و مستکبری قطعا جهاد فی سبیل الله است و ترس از هیمنه‌ی او خیانت به اسلام و آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی است.
سخنان خشم آلود و مواضع خصمانه‌ی رئیس جمهور احمق آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران بار دیگر نقاب از چهره‌ی پلید طاغوت اعظم برداشت، لفاظی‌های ابلهانه‌ای که بیانگر عمق کینه توزی سردمداران بلاد کفر و نفاق در برابر مسلمانان و آزادی خواهان، و اثبات کننده‌ی خوی استکباری زیاده خواهانه‌ی آنان است، ولی بدانند که این گزافه گویی‌ها کوچک‌ترین خللی در عظم پولادین ملت در مقابله‌ی با تهدیدات و زیاده خواهی‌های آنان وارد نخواهد کرد.
کاری میکنیم که صدای خرد شدن اعتماد به آمریکا از زیر پای همه‌ی جهانیان به گوش برسد تا آمریکا هر آنچه که از استعمار مردم دنیا به دست آورده خرج مداوای استخوان‌های خرد شده‌ی اعتماد دیگران کند.
ما دانشجویان ضمن انزجار از ام الفساد‌های عالم یعنی آمریکا و سگ نگهبانش اعلام میکنیم:
۱-ما همچنان خیانت ها، جنایت‌ها و زیاده خواهی‌های نظام استکبار جهانی اعم از توطئه‌های آغاز انقلاب، جنگ تحمیلی، ترور ها، فتنه‌ها و تحریم‌های ظالمانه و نظایر آن را در حافظه‌ی تاریخی خود ثبت کرده ایم و عمق کینه‌ی خود را نسبت به استکبار جهانی که در سینه‌ها انباشته ایم ابراز داشته و با فریاد رسا، نه شعار، بلکه اعتقاد قلبی خود یعنی "مرگ بر آمریکا" را سر خواهیم داد.
۲-جنگ و جنایت‌های شما در عراق به بهانه‌ی واهی صلاح‌های شیمیایی، کودک کشی هایتان در یمن بی دفاع و پاره تن اسلام یعنی فلسظین اشغالی و جنایت هایتان در افغانستان و دیگر بلاد اسلامی را به عنوان لکه‌ی ننگی بر پیشانیتان حک خواهیم کرد.
۳-با تکیه بر قاعده‌ی ((و لن یجعل الله للکافرین علی المسلمین سبیلا))، بدانید تا مستکبرین وظالمان هستند، ما هستیم، و تا ما هستیم، مبارزه علیه سیاست‌های خصمانه شما هم هست و به حول قوه‌ی الهی آرزوی براندازی نظام جمهوری اسلامی را به گور خواهید برد.
سخن پایانی:
مسئولین محترم جمهوری اسلامی، همان طور که به استکبار بی اعتمادیم به شما اعتماد داریم و نشانه‌ی این اعتماد حضور ۴۰ میلیونی ما پای صندوق‌های رای بود؛ لذا از شما خواهشمندیم فراموش نکنید اگر در راس نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته اید به پشتوانه‌ی همین ملت است. نزاع‌های حزبی و جناحی را کنار گذاشته و با روحیه‌ی استکبار ستیزی و اتحاد و همدلی به ملت شریف که صاحبان اصلی این انقلاب و کشور هستند خدمت کنید و مطمئن باشید دود فراموش کردن مردم در چشم خودتان خواهد رفت. ما دانشجویان از شما مسئولین و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی، مطالعه‌ی دوباره و چندین باره‌ی عهدنامه مالک اشتر که در باب آداب حکومت داری می‌باشد را خواستاریم.
ومن الله توفیق
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
ارسال نظرات
پر بیننده ها