خبرهای داغ:
مردم انقلابی شاهین شهر، صبح امروز با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار یک بار دیگر انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهان به خصوص شیطان بزرگ را فریاد زدند.
کد خبر: ۹۰۷۴۶۲۶
|
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر، راهپیمایی ضد استکباری یوم الله ۱۳ آبان همزمان با سراسر کشور، با حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از زن و مرد و پیر و جوان در شاهین شهر برگزار شد و شرکت کنندگان با فریاد‌های «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر ال سعود» و «هیهات منا لذله» یاد و خاطره امام (ره) و شهدای ۱۳ آبان را گرامی داشتند.
دانش آموزان و دانشجویان همپای اقشار مختلف مردم و مسئولان با حمل پلاکارد و تصاویر حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب پس از تجمع در مقابل تالار شیخ بهایی به سمت خیابان فردوسی این شهر حرکت کردند. در ادامه مسیر با مشت‌های کرده و فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، پرچم‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را به آتش کشیده و به سمت مصلی نماز جمعه حرکت کردند.
مداحی نوجوان دانش اموز، سخنرانی فرماندار شهرستان و قرائت بیانیه راهپیمایی ۱۳ آبان از جمله برنامه‌هایی بود که در ادامه راهپیمایی در مصلی نماز جمعه شاهین شهر برگزار شد.
ارسال نظرات