همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی امریگا جنایت کار ، به همت بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری میز خدمت با موضوع خدمت رسانی و رفع مشکلات مردم منطقه با حضور مدیر کل اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج در منطقه سه راه گوهردشت کرج برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۷۴۶۲۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پناهیان مسئول سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید مهدی باکری گفت: با توجه به دغدغه مردم منطقه سه راه گوهر دشت کرج در رابطه با متکدیان ، دست فروشان ، ساخت و ساز غیر مجاز و غیره ... تصمیم به دعوت از مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج جهت پاسخ گویی و رفع مشکلات مردم منطقه شد.

رزمایش

وی بیان داشت: مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری کرج  آقای عزیزی ابتدا از شهر وظایف این اداره برای نماز گزان و اهالی محترم محل توضیح داد و از برنامه های اجرا شده و درحال اجرای این اداره توضیحات کاملی را دادند.

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری ادامه داد : مردم محل و نمازگزاران محترم مسجدالمهدی(عج) از مشکلات خود راجب متکدیان اتباع بیگانه و دست فروشانی که در عابر پیاده باعث اذیت و آزار شهروندان جهت رفت و آمد هستند و ساخت و ساز غیر مجاز و آسفالت های خراب و فرسوده خیابان ها و غیره با مدیر کل پیشگیری و رفع تخلفات شهری بحث و گفت و گو کردند.

رزمایش

پناهیان اظهار داشت: آقای عزیزی به تک تک سوالات مردم کامل پاسخ دادند و قول مساعد جهت رفع مشکلات مردم دادند و سپس به صورت تک به تک و خصوصی با نمازگزاران دیدار و گفت و گو کردند و مشاوره های تخصصی لازم را به این عزیزان دادند.

رزمایش

مسئول بسیج سازندگی حوزه ۱۲۱ شهید باکری در پایان گفت: در این میز خدمت ۱۸۰ نفر حضور داشتند که خواسته های خود را با مدیر محترم در ارتباط گذاشتند و امام جماعت محل و نمازگزاران و اهالی محل رضایت کامل تز این برنامه را داشتند و خواستار این بودند که حضور مسئولین شهری و پاسخ گویی به مردم هر ماه یکبار در این مسجد اتفاق بی افتد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها