مسئول بسیج پزشکی استان لرستان درگفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری«بسیج»:
با همت سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان 3 پست امدادی در شهرستانهای بروجرد و خرم آباد ایجاد شده وبه زائران اربعین حسینی(ع) خدمات درمانی رایگان ارائه شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۷۱
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان درگفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج مطرح کرد: بسیج جامعه پزشکی لرستان 3 پست امدادی در شهرستانهای بروجرد و خرم آباد ایجاد کرده وبه زائران اربعین حسینی(ع) خدمات درمانی رایگان ارائه شد.

عبدالوحید ملک آرا در خصوص خدمات درمانی که به مناسبت پیاده روی اربعین از طرف این سازمان به زائران ارائه شد، توضیح داد: نیروهای داوطلب پزشکی و پیراپزشکی بسیج جامعه پزشکی در شهرستان های استان به خدمات رسانی به زائران پرداختند.

وی افزود: در پایان 10 روز ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و امدادی بصورت شبانه روزی به زائران اربعین حسینی، بیش از 10 هزار نفر در شهرخرم آباد،ازنا و بروجرد خدمات رسانی کردیم.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان با بیان اینکه بخش زیادی از مردم از خروجی شهر خرم آباد به سمت شلمچه و مهران حرکت می کنند، گفت: به دلیل پررفت وآمد بودن این ناحیه یک پست امداد نیز برای این منطقه در نظر گرفته شده است.

ملک آرا، در خصوص خدمات ارائه شده به زائران، تصریح کرد: در این پست های امدادی علاوه بر خدمات سرپایی ، اورژانسی و داروی خدمات جانبی از قبیل تزریقات، پانسمان، سرم به زائران ارائه شد.

وی، عنوان کرد: حدود 86 نیروی درمانی و بهداشتی و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی به صورت داوطلب از بسیج جامعه پزشکی لرستان در این پست ها ی امدادی مستقر و به مردم خدمات ارائه کردند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان در پایان،گفت: حمایت و پشتیبانی اورژانس 115، کانون های بسیج جامعه پزشکی بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد، بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد، مرکز بهداشت خرم آباد، شهرستان بروجرد، شهرستان ازنا و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی استان از خصوصیات ویژه این اقدام خیر بوده است.ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 10 هزار زائر اربعین حسینی(ع)/ برپایی 3 پست امدادی توسط بسیج جامعه پزشکی لرستانارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 10 هزار زائر اربعین حسینی(ع)/ برپایی 3 پست امدادی توسط بسیج جامعه پزشکی لرستانارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 10 هزار زائر اربعین حسینی(ع)/ برپایی 3 پست امدادی توسط بسیج جامعه پزشکی لرستان

ارسال نظرات