خبرهای داغ:
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

دست به دست هم داده ایم تا کنگره شهدای استان به بهترین شکل برگزار گردد

جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ابراز کرد: انتظار داریم که همه وظایف محوله را به بهترین شکل انجام دهند تا حاصلی بسیار چشمگیر و باشکوه داشته باشیم و در برابر شهدا سربلند باشیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۶۰
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عباس برزگر، جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با حضور در دفتر روابط عمومی سپاه استان قزوین و خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص اهداف و تبلیغات مناسب با کنگره 3 هزار شهید استان قزوین گفتگو کرد.
سرهنگ برزگر اظهار کرد: اگر امروز در سطح جهانی حرفی برای گفتن داریم، اگر بعد از انقلاب هرگز در برابر استکبار سر فرود نیاورده ایم و اگر کشورمان از امنیت پایدار برخوردار است همه را مدیون شهدای عزیز و گرانقدرمان هستیم.
وی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم کارهایی که انجام می دهیم در راستای رضای الهی و دامن زدن به فرهنگ ایثار و شهادت باشد.
این مسئول تاکید کرد: باید شهدا، تفکر شهدا و سبک زندگی آنها را به نسل نو بشناسانیم و ان شا الله کنگره شهدا منشا این اقدام خواهد بود.
برزگر یادآور شد: ما به دنبال خود نشان دادن و منیت نیستیم، با این حال برخی اتفاقان نیاز به تبلیغات گسترده دارد تا همه حواس ها را به خود جلب نماید، زنده کردن یاد شهدا و قدم گذاشتن دوباره در راه آنها نیز از این دایره مستثنی نیست.
جانشین سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با تاکید بر اینکه با پیروی از تقسیم کار هر ارگانی باید وظیفه خود را خصوصا در جهت هرچه با شکوه تر برگزار شدن کنگره به بهترین شکل انجام دهد، یادآور شد: انتظار داریم که همه وظایف محوله را به بهترین شکل انجام دهند تا حاصلی بسیار چشمگیر و باشکوه داشته باشیم و در برابر شهدا سربلند باشیم.
سرهنگ علی کوچک خانی، مسوول روابط عمومی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین نیز در این دیدار با تاکید بر این امر که اهمیت تبلیغات در همه موضوعات بر هیچ کس پوشیده نیست، گفت: مجموعه روابط عمومی همه تلاش خود را به کار می برد تا در بازه زمانی برگزاری کنگره، پیش و پس از آن بهترین اقدامات خود را انجام دهند تا ان شا الله هم کنگره به بهترین شکل برگزار گردد و هم اخبار و اتفاقات آن به بهترین نحو مخابره گردد.
1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار