خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه روستای امانلی جرگلان و مشاور استاندار در امور اهل تسنن گفت:آیت الله خامنه‌ای بعنوان اولی الامر زمان، واجب الطاعه هستند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۳۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از عصر اترک، آخوند کمالی مدیر حوزه علمیه روستای امانلی جرگلان در راهپیمایی روز۱۳ آبان در جمع مردم شهر راز گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) دستاوردهای فراوانی داشته که در حد اعجاز می توان نام برد.

آخوند کمالی با بیان اینکه یکی از اعجاز و دستاوردهای انقلاب که در دنیا بی نظیر است سقوط رژیم منحوس شاهنشاهی دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبر گونه امام خمینی (ره) توانست رژیم پهلوی را با آن همه پشتوانه، نه با مبارزه مسلحانه بلکه با معجزه عظیم تاریخی، همین مشت های گره کرده و الله اکبر گویان، اولین خاکریز دشمن انقلاب که شاه بود را فتح کند.
وی افزود: دومین معجزه انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳آبان سال ۵۸ بود که ملت ایران عبرتی بر سر آمریکایی ها آوردند که هیچ کشوری اینگونه آن ها را عبدالذلیل نکرده بود.
وی تصریح کرد: جنگ تحمیلی از دیگر سنگرهای دشمن جهت براندازی انقلاب اسلامی بود که به یاری خداوند و برکت انقلاب به نفع کشورمان خاتمه یافت.

آخوند کمالی نیروهای عظیم سپاه پاسداران را از دیگر دستاوردهای کم نظیر همه ی انقلاب های جهان خواند و خاطر نشان کرد: این نیروهای مومن و رزمنده سپاه برای انقلاب و این مملکت اطمینان بخش است و درهیچ یک از انقلاب های دنیا درطول تاریخ وجود نداشته است.

مدیر حوزه علمیه روستای امانلی با اشاره به نیروهای بسیج گفت: چندین میلیون نیروی جوان بخ ندای رهبر عظیم الشأن لبیک گفتند و با تعالیم اعتقادی و نظامی به صورت رده های مقاومت در همه‌ی دوره ها سازماندهی شدند.

آخوند کمالی بیان کرد: امروز اولی امر واقعی زمان ما، مقام معظم رهبری را داریم و بعنوان فصل الخطاب جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: به عنوان آخوند اهل تسنن اعلام میدارم که استکبار جهانی، آمریکا و نوکرانش باید بدانند که همه ما اهل قبله هستیم و حضرت آیت الله خامنه‌ای را بعنوان اولی الامر زمان، واجب الطاعه در امر حکومتی می پذیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها