سرهنگ رفیعی گفت:بزرگترین درس13آبان برای جوانان ما اینست که آن حادثه یکی از حوادث حساس انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۳۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ رفیعی فرمانده لشکر عملیاتی 10 سیدالشهدا استان البرز در گفتگو با بسیج گفت: رژیم پهلوی برده بی چون چرای آمریکایی ها بود و امید داشتند که وضعیت التهاب آور خودرا سرو سامان بدهند .

حادثه 13ابان یکی از حوادث حساس انقلاب اسلامی است


رفیعی گفت: رژیم منحوس پهلوی به کمک های آمریکا امیدوار بود و آمریکا بود که برای ملت ما و ایران تصمیم می گرفت.


سرهنگ رفیعی افزود.الگوی برگرفته از سیزده آبان برای امروز جوانان و فردای جوانان ما دستور صریح قرآن کریم است .


وی یادآور شد :قرآن کریم به ما فرمود حکومت ظلم را نپذیریم و دانش آموزان گفتند ما زورگویی و جنایتهای آمریکا را نمی پذیریم.


وی خاطر نشان کرد :جوانان امروزه هم بایدبگویند زورگویی و جنایات آمریکا را نمی پذیریم.

وی تصریح کرد:نپذیرفتن این ظلم در دستگاه انقلاب اسلامی و دستگاه معرفتی مقام معظم رهبری به عنوان یکی از اهداف نورانی انقلاب اسلامی به عنوان استکبار ستیزی مطرح است .


سرهنگ رفیعی افزود:امروزه هرکجا استکبار وجود داشته باشد شک نکنید انقلاب اسلامی برای مقابله با ظلم و استکبار با قدرت هم آنجا حضور دارد.


فرمانده لشکر عملیاتی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با قدرت با ظلم مقابله می کند گفت:نقش آفرینی انقلاب اسلامی در جبهه مقاومت و نقش آفرینی انقلاب برای دفاع از مظلومان عالم برگرفته از قاعده با مقابله با استکبار ستیزی و ظلم است.

 

فرمانده لشکر عملیاتی 10سیدالشهدا با اشاره به تحریم هایی که آمریکا در 13ابان می خواهد اعمال کند یادآور شد :ملت ایران در این 40سال ثابت کردند با همین تحریم ها و با همین دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی میتوانیم بر پای خودمان بایستیم و پیشرفت کنیم.

سرهنگ رفیعی افزود:ملت ایران تحریم های سختی را تجربه کرده اند در زمان دفاع مقدس زمانی که یک سیم خاردار به ما نمی دادنند ملت ایران با این ها جنگیده است و رو به روی دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند .


وی خاطر نشان کرد :جمهوری اسلامی ایران در همین تحریم ها توانست مو شک هایی را بسازد که لرزه به اندام دشمنان بی اندازد .
وی تصریح کرد :ملت ایران توانست در همین تحریم ها به دانش هسته ای برسد پس می شود این تحریم ها راهم گذاردند، به شرطی که ملت سرافراز ایران بیشتراز گذشته صبر و استقامت داشته باشند .


فرمانده لشکر عملیاتی 10سیدالشهدا گفت:مسئولین ما همتی بیش از گذشته داشته باشند .


وی افزود :پیوندهمت گسستنی مردم، دولت و ولایت می تواند تحریم های سختی را پشت سر گذاشت.


سرهنگ رفیعی در ادامه بیان کرد :آمریکا قابل اعتماد نیست و مسوولین به فرموده مقام معظم رهبری نباید به آمریکا اعتماد کنند.


فرمانده لشکر عملیاتی بیان کرد :اگر ما 3نکته کلیدی را انجام دهیم میتوانیم همه مشکلات را پشت سر بگذاریم اول به خداوند متعال توکل کنیم ،دوم گوشمان به دهان مقام معظم رهبری باشد و به رهنمودها و فرمایشات ایشان را انجام دهیم ، سوم برای ملت ایران تلاش و کوشش کنیم.


وی با بیان اینکه جوانان آن روز تصمیم گرفتند لانه جاسوسی راتسخیر کنند یادآور شد:امام خمینی (ره )فرمودند آمریکا باید شاه را برگرداند و در ایران محاکمه بشود.


وی خاطر نشان کرد :جوانان ما آنروز به فرمایشات امام خمینی (ره )گوش کردند و پیروز شدند و جوانان امروز هم باید به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری گوش کنند تا پیروز شوند


سرهنگ رفیعی در پایان سخنانی از مقام معظم رهبری بیان کر:.تفکر دینی را جز با اقناع نمی شود منتقل کرد البته ممکن است تحت تاثیر احساسات و هیجانات برخی حرفها بدون اقناع فکری پذیرفته شود اما اینگونه پذیرش چون اقناع نیست ماندگار نخواهد بود .

 

خبرنگار بسیجی: شمایلی

ارسال نظرات
پر بیننده ها