خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت : روز 13 آبان در حقیقت تبلور روح انقلاب ، یعنی مقابله با ظلم و استکبار جهانی است و دنیا در این روز خواهد دانست که مردم شریف ایران از آرمان های خود دست نخواهند کشید .
کد خبر: ۹۰۷۴۵۱۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین زحمت کش مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) گفت : روز 13  آبان در حقیقت  تبلور روح انقلاب ، یعنی مقابله با ظلم و استکبار جهانی است و دنیا در این روز خواهد دانست که مردم شریف ایران از آرمان های خود دست نخواهند کشید .

وی در این خصوص ادامه داد : خداوند به کسانی که با اتکای بر او در برابر ظالمان و مستکبران مقاومت می کنند، چنین وعده می دهد: « به یقین کسانی که گفتند پروردگار ما خداوند یگانه است، سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنها نازل می شوند و (می گویند) که نترسید و غمگین نباشید، و بشارت باد بر شما بهشتی که به شما وعده داده شده است.»

حسین زحمت کش خاطر نشان کرد : مردم شریف ایران همواره  به وعده الهی باور قلبی دارند و همین امر عاملی است تا همواره بر مشکلات فائق آیند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) اظهار داشت : آمریکا سعی دارد تا اثر تحریم ها را از طریق جنگ روانی و رسانه ها ، گسترده جلوه دهند اما به فضل الهی حضور گسترده مردم در یوم الله 13 آبان امسال به جهان ثابت خواهد کرد که مردمی که اهل ایمان اند از هیچ قدرتی جز ذات اقدس الهی ترس ندارند.

وی  خاطر نشان کرد : امام خمینی (ره) با رهبری الهی خود روح اعتماد به نفس و خودباوری را در کالبد ملت ایران دمید و این ملت را به نقطه غرورمند خودباوری رساند.

حجت الاسلام زحمتکش تصریح کرد : گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن‌ها آمریکا، فرصتی برای برجسته‌سازی دشمنی‌ها و خیانت ها‌ی این کشور در حق ملت ایران است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها