خبرهای داغ:
ناحیه مقاومت بسیج گرمه همزمان با فرارسیدن یوم الله 13 آبان طی بیانیه ای آحاد مردم این شهرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی فرا خواند.
کد خبر: ۹۰۷۴۵۰۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ ناحیه مقاومت بسیج گرمه همزمان با فرارسیدن یوم الله 13 آبان طی بیانیه ای آحاد مردم این شهرستان را به حضور پرشور در راهپیمایی فرا خواند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بازخوانی و تببین مستمر رخدادها و حوادث آموزنده و عبرت انگیز جوامع ضرورتی اجتناب ناپذیر و نیازی حیاتی برای ملت ها به شمار می رود و وقایع الهام بخش سیزدهم آبانماه در تاریخ انقلاب اسلامی در شمار این رخدادها محسوب و از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

تبعید حضرت امام خمینی (ره) از ایران به ترکیه در سال1343 به علت اعتراض به لایحه ننگین و شرم آور کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران آمریکایی، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 توسط رژیم سفاک پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران درسال 1358 به دست دانشجویان مسلمانان پیرو خط امام (ره)، خاطرات الهام بخشی هستند که در سیزدهم آبانماه هر سال ضمن یاد آوری جنایت ها، خیانت ها و خباثت های آمریکا، استقلال طلبی، آزادی خواهی و اسلام جویی ملت ایران و مقاومت نظام اسلامی برابر شیطان بزرگ را فراروی آحاد جامعه بویژه نسل جوان قرار می دهد.

با گذشت 4دهه از تسخیر لانه جاسوسی در تهران ، افشای اقدامات ننگین کاخ سفید در شنود مکالمات و جاسوسی از دولتمردان و مردم کشورهای دیگر، امروز اطلاق "لانه جاسوسی" به سفارت خانه های ایالات متحده در کشورهای جهان ، بویژه هم پیمانان و متحدان اروپایی، جهانی شده است و ملت ها غفلت و اعتماد غیر هوشمند دولت های خود به واشنگتن را عامل اصلی سلب حقوق شهروندی و تجاوز به حریم خصوصی خود می دانند.

برغم زنجیره توطئه ها و سناریوهای کینه توزانه اردوگاه سلطه و صهیونیسم بین الملل علیه ملت ایران در40 سال اخیر، گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای کشور و منطقه، قلب اروپا و آمریکا را تحت تاثیر جدی قرار داده است .

امریکا و کشورهای هم پیمانش با توطئه جدید در سال 97 که درادامه توطئه های ننگین چندین ساله آنها ست اقداماتی در جهت ناامنی کشور ،افزایش تحریم ها ، تحریم نفت و استفاده از روزهای ملی برای شروع اقدامات اغاز کرده است که باز هم این توطئه ها با پاسخ  ملت  قیور ایران  در سایه ولایت فقیه سرکوب و شکست خوردند.

ما بسیجیان شهرستان گرمه همزمان با کل کشور و هم صدا با هم با شعار های کوبنده مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل در راهپیمایی یوم الله 13 ابان  حضور یافته و این روز را گرامی می داریم  و به دشمنان نشان می دهیم که دیگر تهدیدات و تحریم های انها اثر نخواهد داشت و ما با وحدت وتوکل بر خدا و پیروی از رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)هر تهدید را به فرصت برای سازندگی کشورمان تبدیل میکنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها