فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام:
سپاه پاسداران در اربعین امسال ، در 6 محور ، ایفای نقش کرد و وظایف خود را به نحو احسن انجام داد و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در روز 28 مهرماه امسال در منطقه مهران جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حاضر شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۸۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسج، سردار حسینی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در گفتگو با خبرنگار ما گفت: در اربعین امسال ، مجموعه  سپاه در اربعین امسال ، در 6 محور ، ایفای نقش کرد و  وظایف خود را به نحو احسن انجام داد و سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در روز 28 مهرماه امسال در منطقه مهران جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین حاضر شد .

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران ، تنها رده ای بود که در مرز مهران و در داخل شهر ایلام برای زائرین اربعین اسکان ایجاد کرد و 130 هزار نفر در این مدت خدمات استفاده کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، اظهار کرد: در بخش تغذیه 59 تن مواد غذایی بین زائرین توزیع شد و 18 ایستگاه صلواتی وابسته به سپاه و 4 نانوایی و چند آشپزخانه ، در مرز مهران وجود داشتند و به زائرین خدمت رسانی انجام می دادند.

سردار حسینی ، افزود: در بخش درمان ، سپاه در سه قسمت ، بیمارستان صحرایی وابسته به نیروی زمینی  و در مانگاه تخصصی دندان پزشکی بسیج جامعه پزشکی و درمانگاه تخصصی بیوتروریسم در مرز مهران مستقر کردیم .

وی ادامه داد: در قسمت بهداشت و درمان 15109 نفر از خدمات دندان پزشکی ، فیزوتراپی ، آزمایشگاه ، رادیولوژی ، جراحی و پزشک عمومی استفاده کردند.

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، گفت: در قسمت حمل و نقل ،  سپاه در محور ایلام به مهران در قسمت هایی که مشکل تردد وجود داشت پل بیلی نصب کرد و حدود 500 دستگاه خودرو را در اختیار زائرین برای انتقال از شهر مهران به شهرهای اطراف قرار داد.

سردار حسینی ، تصریح کرد: در شهر مهران ، سپاه در کنار نیروهای نظامی و امنیتی حضور فعال داشت و امنیت لازم را در منطقه تامین کردیم و زائرین بدون هیچ مشکلی تردد می کردند.

وی در پایان گفت: گردان های امام حسین(ع) ، گردان های امام علی (ع) و بیت المقدس ، در مهران حضور داشتند و به زائرین خدمات رسانی انجام می دادند.

 

ارسال نظرات