خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: فرهنگ مقاومت و مقابله با قدرت های جهانی باید تبلیغ شود شاید تجهیزات کم داشته باشیم همانطورکه در 8سال دفاع مقدس با دست خالی مقاومت کردیم و با توکل به خدا پیروز شدیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۵۶
|
۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرگرد فاطمی نسب فرمانده ناحیه سپاه درمیان در جمع دانش آموزان روستای بورنگ اظهار داشت: بر اساس فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی "ما نباید دشمنی با امریکا را فراموش کنیم" و همان طور که امام(ره) فرمودند "آمریکا شیطان بزرگ است" بعد از گذشت 40سال از انقلاب اسلامی  از دشمنی امریکا با ما کم نشده است.

وی عنوان داشت: آمریکا کشوری است که عمر کمتر 250سال دارد و در این عمر کوتاهش بزرگترین جنایات را مرتکب شده و به حدود 200کشور حمله داشته است . در ژاپن از بمب شیمیایی استفاده کرد در ایران هواپیمای مسافربری را مورد همه قرار داد، 8سال جنگ علیه ما راه انداخت و ما شهدای زیادی بخصوص 36 هزار شهید دانش آموز تقدیم انقلاب کردیم.

فاطمی نسب افزود: هدف همه دولت مردان امریکایی براندازی نظام اسلامی است روش ها شاید فرق کند ولی هدف همه یکی است.  روز به روز آمریکا رو به افول است آمریکا از همه ابزارهای در اختیارش بر علیه ما استفاده می کند که ایران و نظام ما را  از بین ببرد و دانش آموزان و جوانان ما را از اسلام و قرآن دور کند.

وی متذکر  شد: فرهنگ مقاومت و مقابله با قدرت های جهانی باید تبلیغ شود شاید تجهیزات کم داشته باشیم ولی 8سال دفاع مقدس با دست خالی مقاومت کردیم و با توکل به خدا پیروز شدیم دشمن سلاح داشت ولی خدا نداشت امروز ما باید مسئولیت خودمان را بشناسیم چراکه شهید فهمیده ها رفتند و جان خودشان را دادند تا امروز ما آرامش و امنیت داشته باشیم.

فرمانده ناحیه سپاه درمیان عنوان کرد: با شهدا دوست باشیم زندگینامه شهدا را مطالعه کنیم   21000 شهید در جنگ تحمیلی ازخراسان بزرگ تقدیم انقلاب کردیم ما دورترین نقطه و استان از منطقه جنگ بودیم ولی این همه شهید دادیم.

وی با بیان اینکه از افتخارات کشور ما شهدا هستند گفت: ما باید شهدای روستا و استان را بشناسیم کسانی که برای امنیت و آرامش امروز ما جان خودشان را فدا کردند را بشناسیم.

فاطمی نسب خطاب به دانش آموزان گفت: امروز وظیفه شما درس خواندن است. با درس خواندن و تلاش کشور را در عرصه های مختلف جلو ببرید. باید با هدف و با انگیزه درس خواند.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان ما در اکثر المپیادهای جهانی که شرکت می کنند رتبه می آورند. در عرصه علمی ما رتبه 16دنیا را داریم و این برای ما افتخار است. 

فرمانده ناحیه سپاه درمیان اظهار داشت: امروز اگر ما پیشرفتی در عرصه های مختلف داریم به برکت خون شهدا است. باید  راه شهدا و انقلاب اسلامی را ادامه بدهیم امروز دشمنی دشمن در شبکه های اجتماعی و ماهواره ای خودش را نشان می دهد. ما باید مراقب باشیم ما را از اسلام و قرآن دور نکنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها