خبرهای داغ:
همزمان با ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 ؛تفاهم نامه همکاری فی مابین منطقه ویژه علم و فناوری ربع رشیدی و اداره صنعت،معدن و تجارت و خانه صنعت و معدن مراغه به امضاء رسید.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۵۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از  واحد خبر ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی، اکبر فرزین مقدم- جانشین مدیر منطقه ویژه علم وفناوری ربع رشیدی با اشاره به اهداف انعقاد این تفاهم نامه گفت: هدف از اين تفاهم‌نامه توسعه پایدار صنعت و جایگاه آن در شهرستان ویژه مراغه ، ايجاد همكاري متقابل درزمينه‌هاي علمي- پژوهشي و همکاری در رشد و توسعه صنایع و بهبود فضای کسب و کار ، حمایت از کسب و کارهای نوپا و تلاش در جهت ایجاد بستر اشتغال پایدار جوانان و نیز استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان در صنایع و تشویق صنایع به ورود و حمایت از اقتصاد دانش بنیان ، با درنظرگرفتن كليه منابع و امكانات طرفين اعم از فني، توليدي، نيروي انساني و اطلاعات، ‌تجربه و تخصص آنان خواهد بود.
وی ادامه داد: این تفاهم نامه در موضوعات مشاوره فکری و تخصصی به صنایع شهرستان و منطقه و کمک به استقرار صنایع جدید و هایتک، راه اندازی خانه استارت آپ و مرکز نخبگان مراغه، بهره‌مند شدن طرفين از امكانات يكديگر از قبيل توان فكري، تجربي، پژوهشي، آزمايشگاهي، كارگاهي، كتابخانه‌اي، ارتباطات بين‌المللي و داده های قابل استفاده در پژوهش و تحقیق، انتقال تكنولوژي و بومي سازي نيازهاي طرفين، حمايت از ايده هاي نو و تاسيس شركت هاي دانش بنيان در حوزه هاي مرتبط، بكارگيري توان مجموعه هاي فناور مركز رشد و يا معرفي شدگان جهت رفع نيازهاي طرفين و... منعقد شده است.
ششمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی RINOTEX2018 از 10 تا 14 آبان ماه از ساعت 15 تا 21 در محل نمایشگاه بین المللی تبریز برای بازدید علاقه مندان دایر است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها