خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان:
مسئول بسیج دانشجویی خوزستان گفت: قدرت آمریکا رو به افول است و آمریکای فعلی با آمریکای ده سال قبل تفاوت زیادی دارد و در حال نابودی است
کد خبر: ۹۰۷۴۴۲۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی استان، در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهارکرد:13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار و روز مبارزه با استکبار ستیزی است، باید در این روز پرونده سیاه آمریکا بازخوانی شود.

وی ادامه داد: خوی استکباری غرب به ویژه آمریکا به تناسب دولت های آن ها درحال تغییر است، و به همین دلیل نسل جامعه انقلاب اسلامی ما هم باید به تناسب با این به یک شناخت و به یک بصیرت برسند تا بتوانند دشمن شناس باشند، عامل اصلی شهادت امام حسین (ع) در کربلا دودستگی بود.

بهمن شهریاری مسئول بسیج دانشجویی اضافه کرد: اگر بصیرت در جامعه ایجاد نشود و اگر دشمن کمین کرده را نشناسیم ، حتما آن حرکت روبه رشد جمهوری اسلامی کم خواهد شد، لذا امروز روز مبارزه با استکبار است و باید همه در مدارس به این موضوع بپردازند تا همه با این موضوع آشنا شوند.

وی افزود: آینده آمریکا به فرمایش رهبر انقلاب ، آمریکا به پایان خط رسیده ایست و نشانه های آن دیده می شود هم در اقتصاد هم در سیاست، کشور چین، ژاپن مخالف آمریکا هستند ، آمریکای فعلی با آمریکا ده سال پیش خیلی تفاوت دارد، این جنبش وال استریت در آمریکا و پناه آوردن مردم آمریکا به کسی که تاجر است یعنی شکست آمریکا

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها