خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه گفت: ملت‌های جهان از زورگویان خسته شده اند و در حال حاضر زورگویان در چهره استکبار جهانی آمریکا و صهیونیزم جهانی اسرائیل وارد شده و خطر آنان کمتر از نمرود و فرعون و یزید نیست.
کد خبر: ۹۰۷۴۴۰۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، حجت الاسلام دهرویه در راهپیمایی گرامیداشت ۱۳ آبان شهرستان سرخه که با حضور پرشور مردم شهید پرور شهرستان، طلاب و روحانیون و دانش آموزان و دانشجویان این شهرستان برگزار شد؛ با اشاره به سخن خداوند که برای غلبه کافران بر مسلمین راهی قرارنداده است گفت: امام صادق (ع) می‌فرمایند (اسلام بالاتر از هرچیزی است و آن برتری یک شرط دارد و شرط آن حضور مسلمین در تمامی صحنه‌های نظام اسلامی است) و مردم عزیز ایران اسلامی با پیروی از این حدیث توانسته اند تسلط دشمن بر این ملت و کشور را از بین ببرند.
وی افزود: ملت‌های جهان از زورگویان خسته شده اند و در حال حاضر زورگویان در چهره استکبار جهانی آمریکا و صهیونیزم جهانی اسرائیل وارد شده و خطر آنان کمتر از نمرود و فرعون و یزید نیست.
دهرویه با اشاره به انقلاب و حرکت عظیم امام خمینی (ره) بیان کرد: امام خمینی (ره) تاج و تخت حکومت ۲۵ ساله آمریکایی در ایران را درهم کوبید و نابود کرد. رژیمی که آمریکایی‌ها در تمام زمینه‌های اقتصادی، سیاسی و... کشور ما دخالت داشته و تصمیم گیری می‌کرد. در ۱۳ آبان سال ۵۸ عده‌ای از دانشجویان و دانش آموزان خط اماملانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و آمریکایی‌ها را مفتضحانه دستگیر کردند و هیبت آمریکا را شکستند.
وی با بیان اینکه فتح لانه جاسوسی آمریکا فتح یکی از بزرگترین مراکز اجرای پروژه‌های براندازی نظام اسلامی ایران بوده است، گفت: اسنادی که در لانه جاسوسی آمریکا به دست آمده نشان دهنده ۲۶ راه و روش اجرا شده برای نابودی و براندازی انقلاب اسلامی در ایران است. از جمله این اقدامات می‌توان به ترور شخصیت‌های درجه اول کشور، آتش زدن سیلو‌ها و مزارع، ایجاد ناامنی و اغتشاشات و... اشاره داشت، از مهمترین اقدامات آنان که تاکنون و در ۴۰ سال ادامه داشته و دارد تحریم اقتصادی است و این تحریم‌های اقتصادی که الآن برسر زبان آن‌ها افتاده چیز تازه‌ای نیست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها