با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی ۷۳۸ فرصت شغلی جدید برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ایجادشده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۹۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه ایجاد اشتغال پایدار و رسیدن به خودکفایی و توانمندی جامعه هدف از اهداف مهم کمیته امداد است گفت: راهبرد اصلی این نهاد توانمندی خانواده‌ها از طریق ایجاد فرصت‌های شغلی است.

وی بابیان اینکه فرد بصیر در شرایط سخت و حساس راه را پیدا می‌کند افزود: در شرایط فعلی اقتصادی اگر به روال عادی کارکنیم دشمن به اهداف شوم خود که کوچک کردن سفره اقشار آسیب‌پذیر است می‌رسد و بهترین راه مبارزه با استکبار و تقرب به خدا خدمت به مردم است.

مدیرکل کمیته امداد راه برون‌رفت از این دوران را همدلی و انسجام و وحدت عنوان کرد: امروز مدیریت‌ها باید حساس‌تر و ویژه‌تر باشد و اولین گام در مدیریت ویژه حرکت جهادی و روحیه بسیجی داشتن و تقویت روابط بین بخشی است.

 صفری ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا پایان مهرماه ۷۳۸ فرصت شغلی جدید برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان بااعتباری بالغ‌بر ۱۰ میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان در رشته شغلی موردعلاقه آن‌ها ایجادشده است که ۴۰۸ شغل اشتغال پایدار از محل تسهیلات بانکی و ۳۳۰ شغل نیز از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال ایجادشده است.

وی به تشکیل کارگروه ویژه برای کارهای نو و خلاقانه اشاره کرد و گفت: برنامه‌های حوزه اشتغال در سال جاری هدفمند و برنامه محور است. و داشتن بانک اطلاعاتی از مستعدین اشتغال، ایجاد طرح‌های نو و خلاقانه و طرح‌های دانش‌بنیان از برنامه‌های مهم حوزه اشتغال در سال جاری است.

 

ارسال نظرات