همزمان با راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه مردم شهرستان میامی همگام با ملت شریف ایران اسلامی به میدان آمدند و مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زدند.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۸۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،آبان ۹۷ بار دیگر صحنه های زیبایی از حضور حماسی مردم و مسئولان و بویژه نسل های سوم و چهارم و پنجم انقلاب اسلامی را رقم زد.

مردم با در دست داشتن پرچم های خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران و با فریاد «مرگ بر آمریکا»،«مرگ بر اسرائیل»«هیهات من الذله» و دیگر شعارهای محوری مشت محکمی به دهان استکبار جهانی زدند و جواب قاطع و دندان شکنی را به یاوه گویی های ترامپ دادند.

رئیس آموزش و پرورش میامی در گفتگو با خبرنگاربسیج گفت:  مردم بر خلاف تلاش دشمن به ویژه آمریکا و ترامپ که سعی داشتند نا امیدی و دلسردی را دربین مردم تزریق کنند، پرشور تر و با انگیزه تر از همیشه در صحنه حاضر شدند.

نقی محمدی افزود: با لطف خدا و با حضور گسترده مردم چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران را نیز جشن میگیریم و با حضوری انقلابی تر وجهادی تر از سال ۵۷ در عرصه حاضر می شویم و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب  میزنیم.

 عضو شورای شهر میامی نیز گفت: مردم پرشورتر و با بصیرت بیشتری در راهپیمایی ۱۳ آبان حضور پیدا کرده اند.

سیدرضا موسوی افزود: حضور مردم و مسئولین در این مراسم با شوری حسینی، اتحاد و همدلی است که مشت محکمی بر دهان دشمن است و باید از مردم خاطر این حضور قدردانی کرد.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان میامی در گفتگویی ابراز داشت: حضور مردم بسیار با شکوه تر از سالهای قبل است.

محسن چین سری بیان کرد:مردم به پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب با بصیرت و آگاهی در راهپیمایی ۱۳ آبان ماه شرکت کرده اند.

 

رئیس شورای شهر میامی نیز در این راهپیمایی گفت: علیرغم گفته ها و تلاش های ترامپ مردم محکم تر و با اراده ای قوی تر به صحنه آمده اند.

عباسعلی اصغری افزود: مردم با حضور گسترده خود به دشمنان ثابت کردند که همیشه از انقلاب اسلامی ایران حمایت خواهند کرد.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان میامی ضمن تقدیر از مردم غیور و همیشه در صحنه شهرستان که همپای انقلاب حرکت کرده اند، گفت: مردم با حضور فعال و پرشور خود در صحنه مشت محکمی به استکبار جهانی زدند و ثابت کردند تهدیدهای دشمن بر اهداف ملت ایران تاثیری ندارد.
 
مرتضی نوروزپور تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پای مال کردن نقشه های دشمن است.
 

رییس اداره میراث فرهنگی و صنایع گردشگری شهرستان میامی نیز گفتگو با خبرنگار بسیج گفت:امروز اقشار مختلف از دهه های مختلف انقلاب ونسلهای مختلف انقلاب اسلامی در راهپیمایی حضور دارند و این نشان می دهد که روحیه انقلابی بعد از گذشت ۴ دهه از انقلاب همچنان در مردم و نسلهای مختلف وجود دارد.

سید محمد صادق رضویان افزود:تهدیدات استکبار جهانی هیچ تاثیری روی مردم انقلابی ما وجود نخواهد گذاشت و همیشه پررنگ تر از قبل درصحنه حضور خواهند داشت.

وی حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال را  بسیار عالی توصیف کرد.

محسن چین سری،رییس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان میامی در گفتگویی گفت:حضور مردم امسال الحمدلله نسبت به سالهای گذشته بسیار باشکوهتر و پرشورتر استوخدا راشاکریم که در معیت مقام معظم رهبری مردم روز به روز بصیرتشان بیشتر میشود ودر این مراسمات حضور بیشتری دارند.
 
 
مسؤل امور تشکلهای دینی و مذهبی شهرستان میامی درسازمان تبلیغات، در گفتگو با خبرنگار بسیج نیوزبیان کرد:امروز شاهد حضور جمعیتی پرشور و سرحال نسبت به سالهای گذشته بودیم.مردم امروز،محکم و با اقتدار علیه اسراییل و آمریکا شعار دادند.
حجه الاسلام قلیان افزود:انشاالله در آینده شاهد نابودی ومحو اسراییل در خاورمیانه و انزوا ونابودی آمریکا در جامعه جهانی ،به لطف خدا و حمایت مردم خواهیم بود.
 
 
شهردار میامی نیز  بیان داشت:مردم همیشه در صحنه بودند.از اول انقلاب تا کنون ما شاهد حضور مردم بوده ایم و با این حضور توانسته ایم انقلاب را پیش ببریم.ولی مسؤلان باید حرکتهای مردمی را به سوی اجرایی وعملیاتی شدن پیش ببرند.
 
محمد صادقی افزود:مسؤلان میتوانند از نیرو وانرژی مردمی در توسعه ورونق اقتصادی کشور استفاده کنند تا بتوانیم فشارهای وارده به کشوراز جانب آمریکا وکشورهای اروپایی وسایر دنیا را به حداقل ممکن برسانیم.
 
 
امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)میامی نیز در  گفتگو با خبرنگاربسیج گفت:حضور دانش آموزان برای ما بسیار مهمتر از بقیه اقشار بود که الحمدلله امروز شاهد این حضور پرشور بودیم ودیدیم که با ذوق و شوق فراوان در این راهپیمایی شرکت کردند و پرچم آمریکا ومجسمه رییس جمهوراین کشور را به آتش کشیدند.
 
حجت الاسلام سید کاظم موسوی افزود:این حضور نشان دهنده این است که نسل سوم و چهارم انقلاب نسلی پایبند به آرمانها و ارزشهای اسلامی و انقلابی ومایه امید این کشور هستند.این نسل نسلی است که علمیت کشور را بالا می برد وطبق فرمایشات مقام معظم رهبری علم قدرت را بالا میبرد وانشاالله همین خواهد شد.
 
وی در پایان تاکید کرد:حضور مردم این شعار را به دشمن داد که ما تا اخر ایستاده ایم وتا پای جان به ارزشهای انقلاب پایبند هستیم.

امدادگرجوان شهرستان میامی نیز در گفتگویی گفت:حضور مردم بسیار پرشور و عالی است.وواقعا باید به حضور این مردم ماشاءالله گفت به این حضور گسترده و این حضور مردم باعث تداوم ۴۰سالگی انقلاب است.

محمد عابدیان افزود:مردم همیشه در صحنه هستند وحضور مردم جوابی برای یاوگوییهای دشمنان انقلاب اسلامی است.

 

رزمنده دوران دفاع مقدس و وزیر شعار میامی نیز در این راهپیمایی گفت:امسال وامروز روز ۱۳آبان به لطف خدا جمعیت بیشتر از هرسال و گذشته بوده وحضورمردم بسیارچشمگیر است.

امرالله نوروزی افزود:امسال این جمعیت واقعا حرف اول رازدند و ماشاءالله به این حضور و فقط از مسؤلین میخواهیم که به مردم بیشتر و بهتر توجه کنند.

یکی دیگر از فرهنگیان میامی گفت: با همت مردم و دانش آموزان شهرستان میامی با قدرت مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و سلطه طلبان که تلاش می کنند تا نظام جمهوری اسلامی ایرانرا برهم بزنند، زدیم.
ربیعی بیان کرد: ملت ایران گوش به فرمان پیام و دستورات رهبر انقلاب است و همیشه از آرمانها و اهداف انقلاب دفاع خواهیم کرد‌.
 

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان میامی نیز با تاکید بر اینکه امروز شعار مرگ بر آمریکا توسط ملت قهرمان ایران اسلامی فراگیر و جهانی شده است، گفت: این شعار تا زمانی که سیاست های اشتباه آمریکا علیه کشورمان تداوم دارد، ادامه خواهد داشت.

مسلم فدایی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان مثل همیشه امسال نیز باشکوه برگزار شد، افزود: این حضور مردم پیام های زیادی برای دشمنان داشت. این روز روز استواری مردم ایران اسلامی علیه استکبار است.

وی حضور مردم را دریک جمله اینگونه توصیف کرد و گفت:حضور مردم همیشه مردانه است.

یکی از فرهنگیان شهرستان میامی نیز ابراز داشت:قبل از هرچیز لازم است از همت مردم وحضور گرم و سبزشان تشکر کنیم و مردم طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نشان دادند که انسانهایی ولایی و ولایت مدار هستند و همیشه در صحنه حضور دارند و دل رهبر خود و امام زمانشان را گرم کردند.

محمد باقر قربانی بیان کرد: من دلیل حضور مردم را در سه آیه میبینم وخلاصه میکنم.مردم طبق آیه «تبت یدی ابی لهب وتب» مرگ بر آمریکا میگویند زیرا مرگ برآمریکا به نوعی در قرآن با این آیه آمده است و مردم در زمره کسانی هستند که عمل میکنند وبرطبق آیه «اشداء علی الکفار ورحماء بینهم» این عمل حاصل نمیشود مگر در سایه عمل به آیه «اطیعوالله واطیعو الرسول» ومردم امروز نشان دادند که هم مورد عمل قرار داده اند وهم اینکه به اولی الامر خودشان اقتدا کردند ودر این راهپیمایی شرکت کردند.

رئیس اداره ثبت اسناد و ملاک شهرستان میامی نیز در گفتگویی ابراز داشت:آمریکا باید بداند که چهل سال علیه مردم رشید ایران توطئه کرد، علیه انقلاب مردمی تلاش کرد، جنایت کرد، اما همه توطئه های آنان نقش بر آب شد و انقلاب اسلامی در نهایت پیروز شد و تا امروز خدشه ای به آن وارد نشده است.

حسین پور تاکید کرد:امروز پیروز میدان مردم عزتمند، با کرامت، مومن و انقلابی ایران هستند که همواره نشان داده اند مردمی صلح طلب، عدالت خواه، عدالت طلب، استقلال طلب، دلاور، سلحشور و حامی مظلومان و مستضعفان هستند و در مقابل کشورهای جنایتکاری مانند آمریکا هرگز ساکت نمی نشینند.

مسئول بسیج دانش آموزی میامی نیز با اشاره به اینکه دشمن تمام تلاش خود را میکند تا چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتفاق نیفتد، گفت: حضور گسترده و پرشور مردم به ویژه جوانان و دانش آموزان در این راهپیمایی مشت محکمی بر دهان دشمن خواهد بود و با این اتحاد انقلاب اسلامی ایران همیشه بیمه خواهد ماند.

محمد رضا طالع زاری افزود: مشکلات معیشتی و اقتصادی تاثیری در عزم و اراده ملت ایران نخواهد داشت و مردم همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها