خواننده معروف نماهنگ مرگ بر آمریکا گفت: انقلاب اسلامی راهی را پیش روی ما گذاشت که باید قدردان بانیان و تلاشگران آن باشیم چراکه آن‌ها جانشان را در این کلاس باختند تا ما آزاده زندگی کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۷۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، اسفندیار قره‌باغی خواننده معروف نماهنگ مرگ بر آمریکا در مراسم رونمایی از مجموعه آثار حمید سبزواری (پدر شعر انقلاب) که در محل سالن سوره حوزه هنری برگزار شد، انقلاب اسلامی را دانشگاهی بزرگ برای جوانان دهه پنجاه خواند و گفت: انقلاب اسلامی راهی را پیش روی ما گذاشت که باید قدردان بانیان و تلاشگران آن باشیم چراکه آن‌ها جانشان را در این کلاس باختند تا ما آزاده زندگی کنیم.

وی در ادامه به شعار مرگ بر آمریکا اشاره کرد و افزود: اینکه می‌گوییم مرگ بر آمریکا هدف دشمنی با کوه و دشت و صحرا نیست، بلکه اندیشه‌ و تفکراتی که از سردمداران آن‌ها جهت به خاک و خون کشیده شدن ملت‌ها وجود دارد را مورد مرگ قرار می‌دهیم.

همچنین محمد مهدی سیار، شاعر جوان کشورمان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه برخی‌ها زنده یاد حمید سبزواری را آبروی شعر می‌دانند، گفت: سبزواری نشان داد شعر همچنان زبان حماسه و زبان شادی‌های این مردم است، زبان غم‌های و زبان اندیشه‌های ماست. او در تمامی اشعار خود همه حالات و افکار مردم ایران را روایت کرد.

اسفندیار قره‌باغی در بخش دیگری از این مراسم قطعه موزیک مرگ بر آمریکا را اجرا کرد و سپس محمدمهدی سیار قطعه شعری با همین موضوع را خواند.

ارسال نظرات