امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)میامی گفت:شهروندان میامی بویژه جوانان مسجد در اقدامی جهادی برای زیبا سازی محله و شهر خود شروع به کار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۷۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،حجت الاسلام سید کاظم موسوی در گفتگو با خبرنگاربسیج  با بیان اینکه شهرک امام(ره)میامی اولین شهرک ساخته شده بعد از انقلاب در میامی است،ابراز داشت:بر این اساس جمعی از جوانان شهر میامی تصمیم بر زیباسازی معابر و پارک های این شهرک کردند تا بتوانند نمایی تازه را برای همشهریان خود ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه این برنامه با هدف بهسازی معابر و پارکها و ایجاد نشاط بصری برای شهروندان محترم انجام می شود،افزود:این اقدام جهادی از اوایل تیر ماه سال جاری آغاز شده است و امیدواریم با حمایت مردم و مسئولان بتوانیم با سرعت بیشتری برای زیباسازی شهرمان تلاش کنیم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) میامی با بیان اینکه امیدواریم فعالیتهای شهرداری و کمکهای مردم در خصوص زیباسازی معابر و پارکها پررنگ تر از گذشته شود،تصریح کرد: آماده سازی پارک به عنوان محلی برای بازی کودکان با نصب المانها و نقاشی های کودکانه که در نوع خود بدیع و تازه است از مهمترین برنامه های ما در این طرح است.

موسوی گفت: خانواده ها و بویژه بانوان ساکن در میامی پارکی که نورپردازی مناسب در شب داشته باشد و در طول روز هم محل مناسبی برای تفرج باشد را نداشتند و شاید یکی از علل مهاجرت از میامی همین کمبود فضاهای مناسب برای گذران اوقات فراغت باشد که امیدواریم در این زمینه نیز اقدام خوبی صورت دهیم.

وی مصالح ساختمانی شامل سیمان،ماسه،آجر و … و همچنین لوله های آبیاری قطره ای را از نیاز های اساسی این برنامه دانست و افزود:امیدواریم با حمایت های مردمی و دولتی بتوانیم برای تامین هزینه خرید مصالح و همچنین دیگر هزینه های جاری اقدام کنیم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)میامی گفت:امروز وقت آن رسیده که در این اوضاع اقتصادی خود مردم پای کار بیایند و در زیبایی شهرشان سهیم شوند.

موسوی با تاکید بر اینکه نیازمند مشارکت جدی و پررنگ مردم در این طرح هستیم،گفت:از مسئولان مربوطه به ویژه فرمانداری، شهرداری، بنیاد مسکن و … درخواست داریم تا در این برنامه مشارکت داشته باشند.
وی افزود: امیدواریم با اتحاد و حمایت مردم و مسئولان بتوانیم گام بلندی برای زیباسازی شهر میامی برداریم.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع)میامی در پایان یادآور شد:شهروندان محترمی که تمایل دارند در این برنامه مشارکت داشته باشند و ما را حمایت و یاری کنند می توانند با شماره تماس ۰۹۱۹۶۴۹۳۶۲۱ (سید کاظم موسوی) تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات