رئیس آموزش وپرورش شهرستان میامی ۱۳ آبان را درسی برای تمام دانش آموزان عنوان کردوگفت: دانش آموزان باید بدانند با ابرقدرتهای چپاول گر به مبارزه پرداخته ودر برابر هجمه آنها قوی بوده وهوشیاری و بصیرت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۷۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،نقی محمدی درگفتگو با خبرنگار بسیج، با بیان اینکه فراموش نشدن  وجاودان ماندن نام وخاطر فرزندان دلیر انقلاب از مهمترین دلایل نامگذاری روز ۱۳ آبان است ، افزود: این روزدرسی فراموش نشدنی برای تمام دانش آموزان است تا عزت را برزندگی ذلت بار ترجیح دهند.

وی با اشاره به اینکه این روز هرچند به شهادت عده زیادی از دانش آموزان انجامید ولی آغازی برای قیام گسترده که بعد از مدت کوتاهی کاخ ستم را درهم کوبید وطومار سیاه دودمان پهلوی را در آتش خشم مردم فرو برد شد اظهارداشت: انتظار میرود نوجوانان جامعه امروز همانند نوجوانان دوران دفاع مقدس ،از سربازان خود ساخته وشجاع برای امام عصر(عج)و ولایت فقیه باشند.

محمدی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی باتهاجم فرهنگی نسل جوان را مورد حمله خود قرار داده اند،اضافه کرد:  امروز باید با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمن ایستاد وبرای سعادت ونجات نسل جوان تلاش وکوشش کرد.

وی مهم ترین وظیفه و رسالت دانش آموزان در حال حاضر را درس خواندن، موقعیت شناسی، دشمن شناسی و صیانت از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در سایه حرکت در مسیر ولایت فقیه عنوان کردو گفت: حضور گسترده دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از بصیرت سیاسی و استکبار ستیزی آنان است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان میامی با تاکید بر اینکه امروز در میدان جنگ نرم و رسانه ای در حال مبارزه هستیم،ادامه داد: دشمن از این جنگ نرم اهدافی مانند نا امیدی به آینده کشور،تخریب چهره ها در رسانه ها ،عقب ماندگی کشور در تمامی ابعاد و احساس حقارت و واگذاری ارزشهای بومی دربرابر استکبار جهانی ودنیای مدرن امروزی دارد.

محمدی گفت:با توجه به اهداف دشمن ،ما وظیفه داریم تا راههای بهبود رفتار ومشکلات دانش آموزان را بشناسیم وآنها را برطرف کنیم و ارتباط قوی و دوطرف با دانش آموزان داشته باشیم و همچنین آنها رابه سوی خوب بودن و مفید بودن سوق دهیم.

وی بیان کرد:حساس بودن مربیان به تغییرات دانش آموزان وجدی گرفتن مشکلات رفتاری آنها ،مشاوره و راهنمایی های ساده و کوتاه و مفید،ارایه آموزش لازم در حدتوان و نیاز دانش آموزان وشکوفاسازی دوستی وصمیمیت بین دانش آموزان ومربیان وارتباط تنگاتنگ وصمیمی باوالدین میتواند از راه های بهبود رفتار ومشکلات دانش آموزان باشد.

محمدی با بیان اینکه نسل جوان انقلابی در بسیاری از عرصه‌ها و صحنه‌های انقلابی حاضر است، اظهار کرد: نوجوانان و جوانان خوی استکباری آمریکا و هم پیمانانش را به خوبی می شناسند و با شعارهای خود نفرت از جنایات آمریکا را به رخ جهان می کشانند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها