خبرهای داغ:
امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان نهاوند در بیانیه‌ای مشترک از حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۶۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۴

تقدیر امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم نهاوند از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 13 آبانبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حجت‌الاسلام مغیثی امام جمعه، مراد ناصری فرماندار و بهرام‌نیا نماینده مردم شهرستان نهاوند در بیانیه‌ای مشترک از حضور پرشور و حماسی مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی ۱۳ آبان تقدیر کردند.
در این بیانیه آمده است:

مردم آگاه، بصیر، شریف و غیور شهرستان نهاوند؛ حضور حماسی، پرشور و آگاهانه شما، در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان، نمایشی از رزمایشی ملی بود که در آئینه تاریخ چهل ساله انقلاب، اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی انعکاسی جهانی داشت.

این حماسه در تاریخ ایران اسلامی برگ زرین دیگری شد ماندگار؛ بی گمان این خیزش فراگیر مردم در سایه هدایت‌های مقام معظم رهبری (دام ظله) و پیروزی غیورمردان و نیروهای جان بر کف کشورمان در عرصه های متعدد، عظمتی را رقم زد تا سرآغازی باشد برای جهش پیروزی‌های بیشتر؛ حضور پرشور و حماسی شما مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال، مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و یاوه گویان بود.

مسلماً این حضور متضمن استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و قطعاً موجب ناکامی دشمنان و امیدواری دوستان در سراسر جهان خواهد شد.

۱۳ آبان، یکی از سرفصل‌های نو برای عزت و سربلندی ملت همیشه آزاده ایران اسلامی در دنیاست و قطعاً موثرترین نقطه تاریخ انقلاب بوده و خواهد بود.

مردم بصیر شهرستان نهاوند نشان دادند که هیچ‌گاه در برابر ظلم و ستم سر تعظیم فرود نمی آورند و برای حفظ عزت، اقتدار، حقانیت و بزرگی خود در برابر تمامی زورگویان و ستمگران دنیا ایستادگی خواهند کرد.

ما این حضور پرشور و همیشه در صحنه مردم شهرستان نهاوند در راهپیمایی ۱۳ آبان را همگام با سراسر کشور گرامی می داریم و مراتب تقدیر و تشکرمان را از همه اقشار و گروه‌های مختلف که اتحاد و همدلی شهرستان را تصویرگر شدند اعلام می داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات