فرماندار دامغان گفت: عهدشکنی آمریکایی‌ها سبب وحدت و برادری و انسجام و تلاش بیش از پیش مسئولان و مردم ما برای رشد و توسعه کشور و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۴۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، علی اصغر مجد در جمع باشکوه راهپیمایی کنندگان 13 آبان ماه این یوم الله را یادآور سه واقعه مهم تاریخ انقلاب اسلامی، تبعید امام امت به ترکیه در سال 43 به دنبال اعتراض به قانون ظالمانه کاپیتولاسیون، شهادت دانش آموزان و دانشجویان در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا خواند و اظهار داشت: 13 آبان نقطه عطف درخشانی در تاریخ سراسر حماسه ایران اسلامی است.

فرماندار شهرستان دامغان با بیان اینکه مبارزه ملت بصیر ایران با استکبار جهانی همواره ادامه داشته است، اضافه کرد: همانگونه که رهبر کبیر انقلاب اسلامی فرمودند، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان‌ماه 58 انقلابی بزرگتر از انقلاب نخست ملت غیور ایران بود زیرا هیمنه پوشالی مستکبران عالم را فرو ریخت.

وی با تجلیل از حضور پرشور و شمار اقشار مختلف مردم دامغان در این راهپیمایی گفت: به فضل الهی امروز در سراسر کشور و این شهرستان شهیدپرور شاهد حضور حداکثری آحاد مردم هستیم که در واقع روحیه استکبار ستیزی مردم ما را به رخ جهانیان به ویژه ایادی نظام سلطه می‌کشد.

فرماندار دامغان با اشاره به اینکه پیام انقلاب اسلامی ملت ما برگرفته از پیام انسان ساز عاشورا، ایستادگی و مقاومت در برابر مستبدان و سلطه طلبان عالم است، خاطر نشان کرد: سخنان سخیف ترامپ مبنی بر برنامه ریزی تحریم‌ها و فشار بیشتر بر ملت ما بیش از پیش ثابت می‌کند که آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نبوده و نیست و همواره قراردادهای بین المللی را زیر پا می‌گذارد.

مجد با بیان اینکه عهدشکنی آمریکایی‌ها سبب وحدت و برادری و انسجام و تلاش بیش از پیش مسئولان و مردم ما برای رشد و توسعه کشور و حفظ دستاوردهای نظام اسلامی شده است، تصریح کرد: شیطان بزرگ می‌خواهد 13 آبان را به خاطره تلخی برای ملت بزرگ ایران اسلامی بدل کند حال آنکه همانگونه که در تحریم نفتی ایران عملا شکست خوردند با هدایت رهبر معظم انقلاب و هوشیاری ملت باردیگر شاهد شکست قدرت رو به افول آمریکای جنایتکار خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها