مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گناباد بیان داشت: شروع چالش ایران با امریکا از زمانی بود که در این کشور یک حکومت دینی روی کار آمد و اسلام انقلابی را به مردم سرتاسر دنیا معرفی کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۳۱۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان ۹۷ در گناباد هم‌زمان با سایر نقاط کشور صبح امروز در خیابان آیت الله غفاری برگزار گردید.
 
در این مراسم که با حضور قشر‌های مختلف مردم و به ویژه دانش آموزان و دانشجویان برگزار گردید، پرچم‌های امریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدهاشم موسوی سخنران مراسم با بیان مناسبت‌های مختلف ۱۳ آبان، گفت: از فردای ۱۳ آبان ۵۸ عده‌ای از مسئولین در اعتراض به تسخیر سفارت امریکا و شعار مرگ بر امریکا از سمت خود استعفا دادند. امام خمینی (ره) نیز بر خلاف تصور آن‌ها استعفا را پذیرفتند، زیرا از دیدگاه ایشان استکبارستیزی از مهمترین اصول انقلاب بود که امام بر سر آن با هیچ کس مسامحه نمی‌کردند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گناباد در ادامه افزود: شروع چالش ایران با امریکا از زمانی بود که در این کشور یک حکومت دینی روی کار آمد و اسلام انقلابی را به مردم سرتاسر دنیا معرفی کرد و علت دشمنی امریکا هم این بود که این اندیشه هیچ وجه اشتراکی با منافع امریکا ندارد به همین دلیل تقابل ما با آمریکا ریشه مبنایی دارد و با مذاکره حل نمی‌شود.

وی در پایان ضمن اشاره به نقشه‌ای متنوع دشمن در برخورد با جمهوری اسلامی، افزود: اینکه امروز استکبار جهانی جنگ اقتصادی را با توان بیشتری پیش می‌برد به معنای آن است که در سایر عرصه‌ها مثل نظامی یا فرهنگی نتوانسته است به اهداف خود برسد و راهپیمایی عظیم اربعین یکی از نشانه‌های شکست آن‌ها در تهاجم فرهنگی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها