مردم شههرستان طالقان با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان‌ ماه، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را فرصتی برای «جهاد کبیر» و نمایش «نه» بزرگ ‌‌به آمریکا و شبکه پلید سلطه و استکبار نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۷۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر استان در شهرستان طالقان برگزار شد و مردم با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند.

خروش طالقانی ها در روز ۱۳ آبان/تحقق حماسه‌ای دیگر

مردم شهرستان طالقان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان داده و علاوه بر سر دادن شعار با در دست داشتن پلاکاردهایی در برابر استکبار ایستادند.

آمریکا و جبهه متحد دشمنان انقلاب اسلامی که در صدد پیشبرد سناریوی نفوذ و ایجاد انحراف و غفلت در حرکت رو به جلوی نظام و ملت ایران هستند باید بدانند با هوشمندی ایرانیان راهبرد تغییر محاسبات درونی ایران تقویت مواضع و موقعیت شبکه حامیان غرب در داخل و تغییر ذائقه فرهنگی مردم به ویژه نسل جوان فرجامی جز شکست در پی نخواهد داشت.

راهپیمایان در شهرستان طالقان ابتدا در میدان جلال آل احمد تجمع کرده و به سمت مصلی نماز جمعه شهرستان حرکت کردند .دانش آموزان شهرستان طالقان که شمارشان هرلحظه بیشتر می‌شد با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و... روز دانش آموز را جلوه‌ای دیگر بخشیده بودند.

در این مراسم علاوه بر دانش آموزان و دانشجویان، اقشار مختلف مردم حضور داشتند و با شعارهای «آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است»، «عزت و سربلندی در سایه اسلام است» و... خباثت‌های آمریکا را محکوم کردند. پرچم‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس روی زمین نقش بسته بود و مردم با شوق و ذوق و پشت کار از روی آن رد می‌شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها