خبرهای داغ:

سپاه شهدای استان به مناسبت 13 آبان بیانیه صادر کرد

سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۴۵
|
۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مبارزه با استكبار كه امروز هم مظهر استكبار دولت و رژيم آمريكاست، جزو ذات اين انقلاب است. (مقام معظم رهبري مدظله العالی).

سيزدهم آبان ماه؛ سالروز شهادت جمع کثيري از دانشجويان، روز ملي مبارزه با استکبار جهاني، تسخير لانه‏ي جاسوسي آمريکا و برملاشدن سياست ها و نيرنگ هاي استکبار جهاني عليه ايران اسلامي، روحیه استکبار ستیزی را هرسال براي ملت جان بر کف ايران زنده مي کند؛ استکبار جهاني که با در اختيار داشتن بزرگ ترين شبکه‏ي رسانه‏اي دنيا، از رويارويي با ملت ايران طرفي نبسته است؛ اينک با اعمال تحریم های ظالمانه به جنگ رواني روي آورده و آحاد مردم را نشانه رفته است.

رخدادهای سرنوشت‌ساز و آموزنده ۱۳ آبان ماه در سال‌های ۱۳۴۳، ۱۳۵۷ و ۱۳۵۸ هر یک سرفصل نوینی از تاریخ مبارزه و رویارویی ملت ایران برابر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به شمار رفته و نشان می‌دهد ملت ایران مي‌توانند هويت خود را با نفي قدرت‌هاي استعماري تعريف كنند.

تبیین و تحلیل واقع‌بینانه و آینده‌نگرانه رویارویی "انقلاب اسلامی" و "نظام سلطه گر آمریکا" از حساسیت ویژه دوره تاریخی حاضر حکایت می‌کند، به گونه‌ای که با قاطعیت می‌توان گفت "دهه چهارم انقلاب دهه سرنوشت‌ساز جدال تاریخی ملت ایران و هیئت حاکمه ایالات متحده امریکا" به شمار می‌رود.

پیامدهای معنادار و تاریخ‌ساز سیزده آبان تابلوی تمام نمای آگاهی، بصیرت و هوشمندی ملت ایران  است و " فروریختن ابهت امریکا نزد جامعه بشری" ، "پدیدار شدن فرهنگ استکبارستیزی و ضدامریکایی در ایران و منطقه"، "برهم خوردن موازنه استعماری در منطقه و معادلات سیاسی ساخته غرب در ایران" و "خنثی سازی راهبردها و نقشه‌های امریکایی ها در پی گیری سناریوی فشار و تهدید" از جمله ره‌آوردهای مقاومت و ایستادگی ملت ایران برابر امریکا و عوامل منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای کاخ سفید است.

قطعا ملت ایران با الهام از درس های بزرگ قیام عاشورا، وصایای جاودانه امام راحل(ره) و منویات حکیمانه و هوشمندانه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) به عنوان نقشه راه و قطب نمای حرکت خود، هیچگاه اجازه نخواهد داد عزت و استقلال میهن اسلامی در گزند اراده دشمن گرفتار و مورد تهدید و آسیب قرار گیرد.

سپاه شهدای استان آذربایجان غربی ضمن دعوت از اقشار و آحاد مردم شریف استان بویژه نسل جوان و دانشجویان و دانش آموزان انقلابی برای حضور پرشور، معنوی و گسترده در تظاهرات سراسری 13 آبان ماه و طنین انداز کردن شعارهای «هیهات منا الذله»، «مرگ بر آمریکا» و نمایش سازش ناپذیری خود در برابر دشمن، نشان دهند مردم غیور آذربایجان که برای پاسداری از انقلاب اسلامی شهیدان فراوانی تقدیم کرده است همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلا حفظ و به تأسی از مولا و رهبر سازش ناپذیر خود امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) در برابر نظام سلطه ایستادگی خواهد کر

معاونت روابط عمومي و تبليغات سپاه شهداء استان آذربايجان غربي

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار