فرماندار بجستان:

توطئه تحریم‌ها به برکت حضور مردم در صحنه‌ها از بین رفته است

فرماندار بجستان بیان داشت: توطئه تحریم‌ها به برکت حضور مردم در صحنه‌ها از بین رفته است.
کد خبر: ۹۰۷۴۲۰۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگ روز سیزدهم آبان ماه در شهرستان بجستان با حضور پرشور مردم ولایت مدار این شهر برگزار شد.
 
در این مراسم که از چهار راه انقلاب تا مصلی نماز جمعه برگزار شد مردم با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر استکبار انزجار خود را از آمریکای جنایت کار اعلام کردند.

در ادامه ابراهیمی؛ فرماندار بجستان ضمن تشکر از همه مسئولین ادارات و نهاد‌ها و مردم شهید پرور و ولایت مدار شهرستان که در این حماسه عظیم مردمی شرکت کردند تشکر و قدردانی نمود.

وی در ادامه افزود: امروز روز ۱۳ آبان است، روز فراموش نشدنی اعلام انزجار از آمریکاست. در این روز مهم سه جریان اتفاق افتاد، یکی سالروز تصویب قراردادننگین کاپیتولاسیون توسط رژیم شاه که زمینه ساز وقوع انقلاب اسلامی شد. دیگری سالروز اعتراض دانشجویان و دانش اموزان به رژیم شاه در دانشگاه تهران که منجر به شهادت تعداد زیادی از دانشجویان و دانش آموزان شد، و آخری سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام خمینی (ره) از آن به انقلاب دوم یادکردند.

فرماندار بجستان خاطرنشان کرد: این هیمنه پوشالی استکبار جهانی اشاره کرده است به اینکه منطقه خاورمیانه در ۱۲ دقیقه قادر به در دست گرفتن و در کنترل ایران خواهد بود و این به ثمره قدرت ایران اسلامی در منطقه است.
 
وی گفت: امروز تمام توطئه‌ها و تمام برگ برنده‌های استکبار از بین رفته است، توطئه تحریم‌ها به برکت حضور مردم در صحنه‌ها از بین رفته است.
 
ابراهیمی در پایان از همه مردم و به خصوص جوانان خواست که فرمایشات مقام معظم رهبری را چراغ راه آینده خود قرار دهند و فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که در دیدار دانش آموزان ایراد فرمودند و اینکه دشمنی با آمریکا را از یاد نبرند فصل الخطاب خود قرار دهند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها