امام جمعه درگز:

بی برنامگی دولت و مجلس مایه هراس مردم است

امام جمعه درگز گفت: آن چیزی که ملت ما از آن ترس دارد تحریم آمریکا نیست، ما از سوء تدبیر و بی لیاقتی و بی برنامگی دولت و مجلس می‌ترسیم؛ فساد در بدنه اجرایی کشور باعث هراس مردم است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۷۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام ایروانی در راهپیمایی 13 آبان ماه در شهرستان درگز این روز را روز حماسه و غرور ملت ایران دانست و گفت: نقش ۱۳ آبان در تبدیل شعار مرگ بر آمریکا به شعور و فهم واقعی این مساله بی بدیل است؛ امروز شعار مرگ بر آمریکا به یک شعار همگانی برای ملت‌های بیدار دنیا تبدیل شده و برای جهانیان به اثبات رسیده است که می‌شود بدون اتکا به آمریکا ایستاد و با عزت و استقلال زندگی کرد.

وی تشریح کرد: تفاوت مهم ۱۳ آبان امسال با سال‌های گذشته در اعلام دور دوم تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران در این روز بزرگ است؛ ۱۳ آبان نماد شکست و ناکامی آمریکاست و دشمن نخواهد توانست با اعمال تحریم، خوی استکبار ستیزی ملت ایران را خدشه دار کند.

امام جمعه درگز تاکید کرد: آمریکا با تسمک به صهیونیست‌ها و منافقین و دوشیدن آل سعود، تمام توان خود را برای مقابله با نفوذ ایران در منطقه به کار گرفته است، اما هر چه بیشتر می‌گذرد موفقیت کمتری نصیبش شده و شکست‌های بیشتری را تجربه می‌کند؛ این یعنی اقتدار و عظمت نظام و لطف پروردگار عالم به ملت بزرگ ایران.

حجت الاسلام ایروانی ضمن گلایه از بی تدبیری دولت و مجلس در اداره امور کشور تصریح کرد: آن چیزی که ملت ما از آن ترس دارد تحریم آمریکا نیست، ما از سوء تدبیر و بی لیاقتی و بی برنامگی دولت و مجلس می‌ترسیم؛ فساد در بدنه اجرایی کشور باعث هراس مردم است.

وی افزود: نمایندگان مجلس بهتر است بصیرت، ولایت مداری و تحلیل را از مردم کوچه و بازار یاد بگیرند؛ چطور ممکن است امروز وزیری را وادار به استعفا کنید و فردا دوباره به او رای اعتماد بدهید؟ شما روی نمایندگان دوره ششم مجلس را هم سفید کردید.

وی در پایان با اشاره به حماسه جهانی پیاده روی اربعین خاطر نشان کرد: این اجتماع میلیونی عاشقان حسینی از معجزات الهی است که انشاالله مقدمه آزادسازی قدس شریف و ظهور امام زمان (عج) خواهد بود؛ پیاده روی اربعین بار دیگر به دنیا ثابت کرد که گرانی و مشکلات معیشتی ذره‌ای از ارادت و محبت مردم به امام حسین (ع) را کم نخواهد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها