به مناسبت روز ملی استکبار جهانی و 13 آبان، نهضت روشنگری با موضوع سواد رسانه ای و استکبار ستیزی به همت حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۷۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، نهضت روشنگری با موضوع سواد رسانه ای و استکبار ستیزی به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز و با سخنرانی محسن سلطانی کارشناس و تحلیلگر مسایل سیاسی در مدرسه طاها شهرستان قرچک برگزار شد.
سلطانی در این مراسم با اشاره به روز دانش آموز ضمن تسلیت شهادت نوجوان بسیجی شهید حسین فهمیده اظهار داشت: مردم شریف انقلابی ایران آگاهانه در برابر خوی استکباری آمریکا و دیگر دشمنان اسلامی ایستاده اند.
وی افزود: ملت ایران و دیگر ملت های مظلوم جهان چیزی جز مرگ و نابودی آمریکا را فریاد نمی زنند.
به همت حوزه بسیج خواهران حضرت زهرا(س) قرچک
این تحلیلگر سیاسی با بیان اینکه مردم ما و سایر نقاط جهان در راهپیمایی روز 13 آبان با رزمایش مردمی مبارزه با استکبار و استبداد را به نمایش گذاشتند، تأکید کرد: شعار مرگ بر آمریکا دیگر مختص ملت ایران و جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه فریاد و شعار تمام مظلومان و ستم دیدگان عالم است.
وی در پایان ضمن تشکر از نوجوانان دانش آموز که با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13آبان، اقتدار ملت ایران را نمایش دادند، خطاب به آنان گفت: شما مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران و سایر ملت ها زدید./س.سیفی میاب

ارسال نظرات