عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز آمریکا دست‌های ملت مظلوم را بسته و قلاده اسرائیلی‌ها را باز کرده‌ تا به منافع خود در منطقه و کل جهان دست یابد.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۶۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حسین مظفر امروز در سخنرانی راهپیمایی 13 آبان در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی اظهار داشت: در روز 13 آبان ماه سه رویداد مهم در کشور ما اتفاق افتاد که شامل تبعید امام راحل، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا بود. 

وی بیان داشت: رئیس جمهور وقت آمریکا تسخیر سفارت امریکا در ایران را سیاه ترین روز کاری خود اعلام کرد لذا پس از این قضیه توطئه‌های خود را علیه کشورمان بکار بستند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به قدرت یافتن ایران در منطقه گفت: نظریه پردازان آمریکایی اعلام کرده اند رویارویی با ایران هزینه سنگینی برای ما دارد.

وی با بیان اینکه ایران در منطقه تبدیل به الگو شده است، ابراز داشت: انقلاب اسلامی ایران ریشه در بنیان‌های 1400 ساله شیعی و ولایت دارد که بال سرخ شهادتش برگرفته از مکتب حسینی و بال سرخ انتظار  از فرهنگ مهدویت نشات گرفته است.

مظفر تصریح کرد: امروز غرب به‌این نتیجه رسیده که برای سقوط و براندازی ایران باید به عقاید و اعتقادات ملت هجوم برد، چراکه نظام جمهوری اسلامی ایران ریشه در باورهای دینی و اعتقادی مردم ایران دارد.

وی گفت: امروز چهره پنهان امریکا در زمان ترامپ  آشکار شده است و  علنی و رسمی بر علیه ملت ما صف‌آرایی می‌کند.

وی اظهار داشت: امروز آمریکا دست‌های ملت مظلوم را بسته و قلاده اسرائیلی‌ها را باز کرده‌اند تا به منافع خود دست یابند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سه ضلع شرارت عربی، غربی و عبری ریشه جنایات بشر است و الان درصددند ملت ایران را به زانو درآورند.

وی با ابراز تاسف گفت: برخی عناصر داخلی نوای سازش سر می‌دهند این افراد در حقیقت وادادگان انقلاب اسلامی هستند اما ملت عزیز ما می‌داند سازش و مذاکره با امریکا ثمره اش از بین رفتن عزت است.

مظفر در پایان گفت: ایستادگی و وفاداری به خون شهدا خصلت ملت ایران است و در مقابل تهدیدات و تحریم های امریکا استقامت می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها