حجت الاسلام کریمی تبار گفت: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ، نشان ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اعلام حمایت و گوش‌ به ‌فرمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۵۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار، در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان ، گفت: امروز تهدید و تحریم آمریکا  و کشورهای حامی تروریست در اراده ملت ایران تاثیرگذار نخواهد بود و نسل امروز همانند نسل انقلاب اسلامی زیر بار سلطه نخواهد رفت.

 امام‌جمعه ایلام،اظهار داشت: ملت ایران اسلامی، شاگردان مکتب امام حسین (ع) هستند و هیچ‌گاه زیر سلطه بیگانگان نخواهند رفت و شعار مردم و ملت ایران اسلامی هیهات من الذله است.

وی، افزود: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان ، نشان ایستادگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اعلام حمایت و گوش‌ به ‌فرمانی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام کریمی تبار بیان داشت: وحدت و همدلی بین مردم و مسئولین بسیار حائز اهمیت است و دشمنان با تحریم‌های اقتصادی به دنبال ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان هستند که باید با وحدت و همدلی این توطئه را نیز خنثی کرد .

وی اظهار کرد: حمله نظامی آمریکا به طبس حادثه‌ای تاریخی  است که قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکست و با جنگی نابرابر و تحمیلی، سکوهای نفتی ما را آتش زد و در هر صحنه‌ای که با ما رودررو شد، دست غیب الهی چنان به آنان ضربه زد که رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ما 7 هزار میلیارد دلار هزینه کردیم و شکست خوردیم.

نماینده ولی فقیه در استان ، گفت: در ابتدای انقلاب اسلامی دانشجویان انقلابی ،تصمیم به اشغال سفارت آمریکا گرفتند و طی یک راهپیمایی تا سفارت آمریکا از دیوارهای سفارت بالا رفته و علیرغم مقاومت محافظین و آمریکایی‌ها، سفارت را به تصرف کامل درآوردند 

حجت الاسلام کریمی تبار ، تصریح کرد: مردم عاشورایی ایران اسلامی، تمام نقشه‌های ترامپ را نقش بر آب می‌کنند، مردم انقلابی ما نشان داده‌اند که هرگز تسلیم خواسته‌های ناحق  نابجای آمریکا نمی‌شوند و تا اخرین قطره خون خود پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی، عنوان کرد: دشمنان نظامی اسلامی در همه‌ عرصه‌ها شکست‌خورده اند اما باشعار مذاکره در پی عملی کردن نقشه‌های خود هستند اما مسئولان ما هوشیار و ملت ما شکست‌ناپذیر خواهد بود.

 

 

ارسال نظرات