مردم انقلابی استان مرکزی صبح امروز با حضور حماسی و گسترده خود در راهپیمایی روز ملـی مبـارزه با اسـتکبار یک بار دیگر انزجار و نفرت خود را از مستکبران جهان به خصوص از شیطان بزرگ نشان دادند.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ آیین یوم الله 13 آبان امروز همزمان با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی، مردم دیندار و ولایتمدار استان مرکزی همچون سراسر کشور در مراسم ضداستکباری برگزار شد تا مردم سرزمین آفتاب بار دیگر بیزاری خود را از ظلم و ستم دشمن استکباری اعلام کنند و همچنان با قدرت مقابل جور زورگویان ایستاده اند.

راهپیمایی ضداستکباری ۱۳ آبان امروز در نقاط 50 نقطه مختلف شهری و روستایی استان مرکزی برگزار شد و مردم جای جای این استان با حضور گسترده در این مراسم به دشمن نشان دادند که توطئه ها هیچ تاثیری در عزم و اراده و روحیه انقلابی ملت ایران اسلامی ندارد.

در اراک، آئین یوم الله 13 ابان در مصلای بیت المقدس این شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد و شرکت کنندگان در این مراسم مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند که آیت الله کاظم سپاسی، رئیس حوزه های علمیه استان مرکزی در آئین به سخنرانی پرداخت.

پس از سخنان آیت الله سپاسی، قطعنامه سراسری در هشت بند با رویکرد انزجار طلبی و استکبار ستیزی ملت قهرمان و بیدار ایران از رفتارهای فریبکارانه دشمنان مستکبر قرائت شد که حاضران با لبیک گویی این انزجار خود را به دشمنان استکباری نشان دادند.

همچنین در ادامه این قطعنامه عنوان شده است که خروج عهدشکنانه آمریکا از برجام و تشدید سیاست های خصمانه سردمداران جنایت و ظلم علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از عمق دشمنی آنان دارد و در این رابطه با تبعیت از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در سایه اتحاد توطئه دشمنان را در هم می شکسته و اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها راه حل مشکلات کشور و مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی با قوت دنبال می شود.

مردم شهید پرور خمین هم بار دیگر با شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل حماسه آفریدند

امروز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی 13 آبان ماه از میدان 15 خرداد شهر خمین به سمت بیت امام راحل برگزار شد.

مردم ولایتمدار شهر امام با حضور پرشور و گسترده خود در تجمع ضد استکباری جواب دندان‌شکنی به تهدیدات اخیر آمریکا دادند و بار دیگر تبعیت و وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند.

مردم دلیجان بار دیگر با رهبری انقلاب و آرمان های امام تجدید میثاق کردند

مردم مؤمن و متعهد دلیجان بار دیگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به تحریم‌های آمریکا صبح امروز به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این راهپیمایی ضد استکباری اقشار و مجموعه‌های مختلف و گروه‌های مردمی در شهرستان دلیجان از ساعت 10 صبح امروز در چهارراه شهید عسگریان تجمع کرده و سپس به سمت خیابان طالقانی پارک فجر حرکت کردند که اقشار مختلف مردمی، خانواده‌های شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان، روحانیون، جوانان و دانشگاهیان اساتید و آموزش پرورش، کسبه بازاریان دلیجان حضور داشتند.

مردم محلات بار دیگر حماسه آفریدند

مردم بصیر محلات هم‌زمان با سراسر کشور در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با برپایی راهپیمایی در سطح شهرستان محلات همچون گذشته مشت محکمی بر دندان استکبار جهانی زدند و اعلام کردن، برای همیشه پشتیبان انقلاب، جمهوری اسلامی و دستاوردهای خون شهدا جنگ تحمیلی و علمی کشور خواهند بود. آنها با طی کردن مسیر میدان استقلال تا میدان چنار در این شهر، شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس سر دادند.

سیلی محکم مردم کمیجان به دشمنان استکباری
مردم ولایتمدار کمیجان با حضور پرشور و گسترده خود در تجمع ضد استکباری جواب دندان‌شکنی به تهدیدات اخیر آمریکا دادند و بار دیگر تبعیت و وفاداری خود را نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی نشان دادند، تجمع‌کنندگان با طی کردن مسیر میدان شهرداری، میدان معلم، چهارراه مهدیه تا مصلای این شهر و سردادن شعارهای مختلف، پلاکاردهای حاوی شعارهای استکبارستیزی نظیر «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «من هم یک سپاهیم»، «غیرت انقلابی» و «لبیک یا خامنه‌ای» و .... فریادهای ضد آمریکایی خود را سر دادند.

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ همچنین مردم سایر شهرستانهای استان مرکزی بار دیگر با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب را درباره خوشبین نبودن به مذاکره با آمریکا به دولتمردان یادآور شدند و با با در دست داشتن نوشته هایی با محتوای سخنان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب، نظر خود را در مورد گفتگو و تفاهم با آمریکا به دولتمردان کشورمان اعلام کردند.

ارسال نظرات