معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: امروز بعد گذشت ۴۰ سال از انقلاب، دانش‌آموزان همچنان پرشور، بانشاط، آگاه و آماده برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در قبال استکبار جهانی اعلام آمادگی می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۷۴۱۳۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹

به گزارش سرویس دانش آموزی خبرگزاری بسیج؛ علیرضا کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ آبان روز تجلی حضور دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف انقلاب است و دانش‌آموزان و آموزش و پرورش نشان داده‌اند که از قبل از انقلاب طلایه‌دار حرکت‌های انقلابی، حرکت‌های جهادی و شور و شوق انقلابی در بین مردم بوده‌اند.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ که طلیعه پیروزی انقلاب بود با حضور باشکوه خود و شهادت تعداد زیادی از دانش‌آموزان نشان دادند که نقش اول را در پیروزی انقلاب دارند و در دوران جنگ با تقدیم ۳۶ هزار شهید، طلایه دار انقلاب و دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران بودند.

کاظمی افزود: اکنون در صحنه‌ای از صحنه‌های انقلاب، دانش‌آموزان را به عنوان افرادی که همیشه با حضورشان اوجی از امید و شادابی را به جامعه تزریق می‌کنند، می‌بینید.

وی اضافه کرد: امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب، دانش‌آموزان همچنان پرشور، بانشاط، آگاه و آماده برای دفاع از آرمان‌های انقلاب در قبال استکبار جهانی اعلام آمادگی می‌کنند و به صورت نمادین حرکت‌های دانش‌آموزی در سطح کشور دیده می‌شود.

وی گفت: زنگ استکبار ستیزی صبح امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش در یکی از مدارس تهران زده شد که این مراسم در تمام مدارس برگزار شد و مراسم مختلفی به مناسبت این روز برگزار شده است به همین دلیل تعدادی از دانش‌آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان به نمایندگی از ۱۴ میلیون دانش‌آموز شرکت کرده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: مطمئن هستیم دانش‌آموزان نسل آینده.ساز انقلاب هستند و آماده‌تر از هر زمان دیگری برای دفاع از انقلاب گام بر می‌دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات