خبرهای داغ:
معاونت سیاسی سپاه شاهرود گفت: رمز موفقیت ملت ما در برابر استکبار جهانی قرآن و عترت است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۷۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر رجبی در مراسم بزرگداشت سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی در واحد امیدان آیت الله طالقانی بسیج دانش آموزی حوزه ایمان در سخنانی با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سخنانی با بیان اینکه زنده نگهداشتن این ایام الله در تبیین و ترویج ارزش‌های ناب انقلابی و اسلامی اثرگذار است افزود: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در ۱۳ آبان سه مناسبت تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، شهادت جمعی از نوجوانان و دانش آموزان به دست دژخیمان رژیم ستم شاهی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را در خود دارد.
وی خاطر نشان کرد: در تمام این سه رویداد استکبارجهانی نقش اصلی را داشت و نفرت و کینه ما از آمریکا به علت خوی استکباری و ظالمانه اوست که در طول ده‌های مختلف ملت ایران را مورد تهاجم قرار داده است.
رجبی با بیان اینکه پیامبر اسلام در حدیث مشهور ثقلین به همه مسلمانان تاکید می‌کند به دو اصل فنا ناپذیر یعنی قرآن و عترت تمسک و یاری بجویند گفت: این دو اصل سبب نجات مسلمانان از تنگنا‌ها و مشکلات است و امروز اگر مشکلی در امت اسلام هست به خاطر جدا شدن از این دو اصل است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهدای دانش آموز با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش امروز ما مدیون ایثار و جانفشانی شهدا و جانبازان است افزود: دانش آموزان با درس خواندن و احترام به والدین و تمسک به قرآن و اهل بیت می‌توانند ادامه دهنده راه شهدا باشند.
در این مراسم دانش آموزان با سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از توطئه‌های استکبار جهانی بیان کرده و این روز را گرامی داشتند.
این مراسم به همت دبستان آیت الله طالقانی و واحد بسیج امیدان این مدرسه در بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها