خبرهای داغ:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین اظهار کرد: خصیصه انقلاب اسلامی مخالفت با نظام سلطه است تا بتواند حرف تازه ای در دنیا بر گفتن داشته باشد.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۷۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
خصیصه انقلاب ضدیت با نظام سلطه است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در قزوین اظهار کرد: خصیصه انقلاب اسلامی مخالفت با نظام سلطه است تا بتواند حرف تازه‌ای در دنیا بر گفتن داشته باشد.
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، صفار هرندی ضمن گرامی داشت روز ۱۳ آبان در جمع مردم قزوین که در خیابان شهدا به مناسبت روز ملی استکبار ستیزی تجمع کرده بودند گفت: مرگ بر آمریکا برخواسته از بطن انقلاب است.
وی ادامه داد: امروز روز یک روز ملی و یک آرمان ملی برای ملت ایران است و جنبه‌هایی از تعریف امروز را باید در عمل مشاهده کنیم.
صفار هرندی تصریح کرد: موضع نظام و انقلاب چنان بود که پس از پیروزی انقلاب باید خصیصه‌اش ضدنظام سلطه باشد.
وی در ادامه اظهار کرد: نظام بنا بر ارتباط معقول گذاشته بود، یعنی اعتقاد داشتند در تسویه حساب غرب و شرق ما هر چه می‌کشیم از آمریکاست، اما روابط معقول بین کشور‌ها را نظام سلطه بر نمی‌تافت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ایجاد بلوا و آشوب، فشار‌های سیاسی و بین‌المللی آمریکایی‌ها به اسم حقوق بشر از کسانی که به ایران ظلم روا می‌داشتند سبب شد تا دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را اشغال نمایند که نقطه عطفی در تاریخ انقلاب بود.
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود:برای نسل جوان اتفاقات سال‌های ابتدایی انقلاب، مواضع دشمن و بدخواهی‌ها باید تبیین شود تا با تاریخ واقعی و ظلم‌های آمریکا و پیچیدگی‌های مبارزه با دشمنان با انقلاب آشنا شوند.
صفار هرندی یادآور شد: کسی در راس مدیریت انقلاب قرار دارد که از تجربیات گذشته درس گرفته است، پیشینه انقلاب در نگاه دانشجوی خط امام در حماسه قیام و تسخیر لانه جاسوسی نمایان شد.
وی عنوان کرد: یکی از سند‌هایی که از لانه جاسوسی بدست آمد این بود که بنی صدر زمانی که در پاریس بوده ارتباطاتی با سفارت آمریکا داشته و به آن‌ها مشورت می‌داده است.
صفار هرندی تصریح کرد: دانشجویان پیرو خط امام در مقابل اسلام آمریکایی ایستادند، کاری که در سفارت آمریکا انجام می‌شد با تسخیر لانه جاسوسی اسناد به صورت کتاب درآمد که باید امروز برای جوانان تبیین شود، آن‌ها باید جاسوسان، سبک رفتاری و اقدامات آن‌ها را بشناسند.
وی ضمن اشاره به لو رفتن اسناد محرمانه و جاسوسی آمریکا گفت: وقتی تسخیر لانه جاسوسی صورت گرفت، از نگاه امام انقلاب دوم شد، تمام شبکه‌های جاسوسی آمریکا لو رفته و کار‌های صد‌ها ساله آمریکا با این تسخیر از بین رفت، کینه امروز هم بخاطر این اقدام بوده که حرکت صدساله آن‌ها بر باد رفت.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: آمریکا به عنوان ابرقدرت چیره دست هر جا اراده می‌کرد در برخی کشور‌ها توانایی جابجایی دولت‌ها را داشته که این امر با پیروزی انقلاب اسلامی از بین رفت و برای اولین بار در دنیا با سیلی مواجهه شد.
وی مطرح کرد: امریکا در عراق و افغانستان ورود کرده و دولت‌ها را ساقط کردند، اما امروز شاهد عراقی هستیم در نفوذ معنوی انقلاب اسلامی و این موضوع ابدا مورد تایید آمریکایی که اینقدر هزینه کرده است، نیست.
صفار هرندی گفت: جمهوری اسلامی عراق را به عنوان برادر و دولت قانونی ارزشمند بر می‌شمرد
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به وضعیت اقتصادی امروز جامعه تبیین کرد: کسی نمی‌تواند انکار کند که مردم مشکل اقتصادی دارند که بخشی از آن کینه‌های دشمنان و بخشی بی‌عملی مسئولان است
وی خاطرنشان کرد: وقتی به آمار جهانی مراجع می‌کنیم ایران هجدهمین اقتصاد قدرتمند جهان را دارا است و پیشبینی می‌شود این جایگاه به پله پانزدهم نیز سعود کند، با توجه به پیشرفت‌های اتفاق افتاده و تولیداتایران در ۷،۸ سال آینده جزو ۵ کشور قدرتمند در رشد علمی خواهد بود.
صفارهرندی در در پایان گفت: با وجود بایکوت انقلاب و اسلام توسط دشمنان هر روز شاهد گسترش اسلام در منطقه هستیم و انشا الله این روند ادامه خواهد داشت.
۱۰۰۲/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها