خبرهای داغ:
مدیرکل دادگستری استان قزوین اظهار کرد: مسئولان با پیروی از آرمانهای انقلاب و استکبار ستیزی از دنیا طلبی پرهیز کنند که لازمه استکبار ستیزی پرهیز از اشرافیت است.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۴۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی ضمن گرامی داشت یوم الله ۱۳ آبان و تقدیر از مردم به علل حضور باشکوه و آگاهانه در راهپیمایی این روز ابراز کرد: همه ما در برابر انقلاب وظیفه داریم، به ویژه نسل جوان و نوجوان به ویژه مسئولان با وحدت و همدلی و حضور در صحنه برای مبارزه با استکبار به وظیفه قانونی خود و پرهیزاز دنیاطلبی را سرلوحه کار خویش قرار دهند.
وی در ادامه افزود: دشمن تلاش می‌کند مردم را که مهمترین پشتوانه انقلاب هستند نسبت به مسئولان و آرمانها دلسرد کنند تا این اتحاد مثال زدنی را تحت شعاع قرار دهند.
مدیرکل دادگستری استان قزوین با اشاره به امر مهم مسیولیت پذیری گفت: مردم را با با کار جهادی شبانه روزی دلگرم کنیم و در این زمینه مسئولان به وظیفه خود عمل کنند؛ هر کس در هر اداره ای ارباب رجوع را تکریم کند، بیت المال را حفظ کند و خود را خدمت گذار مردم بداند.
حجت الاسلام قدرتی یادآور شد: لازم است مردم هم تشخیص صحیح داشته باشند و در عمل و حرف به تکلیف خود احتمام ورزند، البته خوشبختانه مردم همراه جلودار بوده اند لذا مسئولان تلاش کنند که عقب نیفتند.
وی ابراز کرد: درخت انقلاب از خون صدها هزار شهید آبیاری شده، هر کسی بخواهد در مقابل این انقلاب بایستد خودش پست می‌شود.
این مسئول تصریح کرد: همه باید زیر پرچم انقلاب به ندای رهبر لبیک گفته و زیر پرچم ولایت در این جنگ همه جانبه که امروز نمود های اقتصادی آن را بیش از هر چیز دیگری می بینیم سربلند شویم.
حجت الاسلام قدرتی در پایان تبیین کرد: دستگاه قضایی هم به عنوان رکن اساسی امینت و برقراری قانون در دستگاه نظام با دست اندازان قاطعانه بر خورد می کند ، لازم است که امروز قاطعانه و صریحعمل کرد و در برابر مردم و شفافیت داشته باشیم.
1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها