باحضورپرشور مردم و دانش آموزان ولایتمدار شهرستان نظرآباد مراسم سیزدهم آبان در میدان سپاه این شهرستان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۲۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، صبح امروز مراسم سیزدهم آبان ماه همچون سالهای گذشته با حضور مردم و دانش آموزان دختر وپسر و مسؤلین برگزارشد.


گفتنی است دراین مراسم حجت الا سلام موسوی نیا امام جمعه این شهرستان ضمن عرض تبریک وگرامیداشت این روز مهم یادآور شد: شعار مرگ برآمریکابرگرفته از شعار دینی وقرآنی است ، آمریکا تا توانسته بر مردمان مظلوم جهان ظلم وستم کرده است ، آمریکا هرجا که ما در میز مزاکره نشستیم خیانت کرده و توهین بزرگی به ملت ومسؤلین ما کرده است.

وی یاد آور شد: ملت مااز مواضع خود کوتاه نمی آید وخروش این ملت نشان از استکبار ستیزی است ، بعضی ها علاقه رابطه با آمریکا دارند ومی گویند اگر رابطه داشته باشیم دیگر شاهد تحریم ها نخواهیم بود اما ملت ما آن راتجربه کرده که آمریکای ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند .

امام جمعه نظر آباد گفت: پیروز نهایی در منطقه به لطف خداوند ایران است که توانسته محبوبیت خود را در منطقه بیشتر از کشورهای دیگر داشته باشد، آمریکایی ها در دروران ستمشاهی حق تفحش می گرفتند اما با تمام وجود دست آمریکایها را از کشور بریدیم ، ما قدرت سیاسی و نظامی آمریکا را شکست دادیم واکنون جنگ رسانه ای است که آن را هم به حول وقوه الهی شکست می دهیم .


شایان ذکراست در پایان مراسم قطعنامه پایانی مراسم سیزده آبان قرائت شد و پرچم آمریکا واسرائیل به آتش کشیده شد.

 

ارسال نظرات