خبرهای داغ:
پدر شهید مرتضی بصیری پور گفت: مردم در روز 13آبان با حضور خود و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به خواسته های آمریکا جواب منفی می دهند و به فرمایشات رهبر انقلاب جواب مثبت می دهند.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۲۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲

پدر شهید مرتضی بصیری پور تنها شهی مدافع حرم استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار داشت: پیام روز 13 آبان خواسته ملت ایران است.

وی عنوان داشت: مردم در این روز با جان و دل در راهپیمایی شرکت می کنند و از انقلاب حمایت می کنند.

بصیری پور بیان داشت: 13آبان روز استکبار ستیزی و گفتن " نه" به دشمن است. مردم در این روز با حضور خود و سر دادن شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" به خواسته های آمریکا جواب منفی می دهند و به فرمایشات رهبر انقلاب جواب مثبت می دهند.

وی خاطرنشان کرد: حضور مردم امروز بسیار پر شور، دشمن ستیز و خوب بود و مطمئناً ثمرات و پیامدهای خوبی نیز نصیب مردم ایران می شود چون تجربه ثابت کرده است که ما هر وقت در مقابل دشمن متحد و منسجم ایستاده ایم پیروز شدیم.

پدر شهید بصیری پور افزود: در شرایط سخت اقتصادی نیز اگر در صحنه حاضر باشیم و با هم همدل، هم عقیده و پیرو خط امام و رهبری باشیم از این سختی ها به خوبی عبور می کنیم.

وی خطاب به جوانان دانش آموز و دانشجو گفت: جوانان امروز باید پایبند به انقلاب و پشتیبان ولایت فقیه باشند خون شهدا را زیرپا نگذارند و استکبارستیزی واقعی یعنی با نخریدن کالاهای بیگانه و همبستگی از  راهی که دشمن ما را فرامی خواند روی برگردانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها