مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

مقاومت های جمهوری اسلامی ایران استکبار را می شکند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به روز 13 آبان روز استکبار ملی افزود: در جریانهای مشارکت،نهضت آزادی، لیبرال یک تفکر استکباری را در درون خود پنهان داشتند که دیگران را نپذیرفتن از فتنه های شوم آنها بود.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۰۵
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان حجت الاسلام بیگدلی بنا به فرمایشات رهبری که استکبار را یک شبکه سرمایه داری و استعمار گر در دنیا معرفی می نمایند اظهار داشت: جهان سوم جهانی مصرف گراست و دشمن در تلاش است جهان سوم را به گونه ای توسعه دهد که به منافع ،قدرت علمی و قدرت استکباریشان ضربه نزند.

وی با بیان اینکه آمریکا خود برتری و خود بزرگ بینی را درخود دارد و امکان سازش با این کشور امکان ندارد تصریح کرد: در صورت عدم سازش با آمریکا  سختی های جنگ چون تحریم وفشار را باید تحمل کرد .

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: با سیاست الهی باید به جنگ مشکلات رفت.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه درعصر امروز ما توانستیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم،خاطرنشان کرد: با تازیدن شبکه های ماهواره ای و رسانه ای علیه نظام جمهوری اسلامی ایران همچنان مردم با بصیرت پای نظام ایستادگی کرده اند.

وی وظیفه مهم و کلان بسیج را اطلاع رسانی دانست و عنوان کرد :بصیرت افزایی،روشنگری،اطلاع رسانی و آگاهی دهی از وظایف بسیج برای روشنگری در میان اقشار مردم است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه به فضل خدا درصحنه هایی چون تحریم ها،فشارها، جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی به پیروزی رسیده ایم تصریح کرد: مسلمان باید با آگاهی و رهبری در صحنه حاضر شود و نباید تسلیم مشکلات شد .

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه این نظام با ریختن خون هزاران شهید به ثمر نشسته است خاطر نشان کرد: در عصر امروز ماندگاری ها و ایستادگی ها ،نظام ولایی ما را عزیز و سربلند و قدرتمند کرده است.

وی قدرت نظام جمهوری اسلامی را قدرت تشیع اعلام نمود و افزود: مقاومت های جمهوری اسلامی ایران استکبار را می شکند.

این مقام مسئول یکی از مؤلفه های جمهوری اسلامی را قرآن خطاب کرد و ابراز داشت: عاشورا و امام حسین(ع)است که امام زمان(عج) را به جهانیان معرفی می کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با شکستن اعتقادات شیعه روز پیروزی دشمن رقم می خورد .

حجت الاسلام بیگدلی با طرح این سوال که چرا عده ای از مسیر استکبار عقب نشسته اند تصریح کرد: برای رسیدن به هدف تعالی و هدف والا باید قدم برداشت .

ارسال نظرات