فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: دانش آموزان باید راه شهید فهیمده ها را ادامه داده و باید عظمت این شهدا برای دانش آموزان تبیین شود.
کد خبر: ۹۰۷۴۰۰۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار جواد مولودی امروز در همایش "نهضت ما زنده ایم" دانش آموزان در دبیرستان ارشاد میاندوآب که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی برگزار شد، اظهار کرد: ما با انقلاب اسلامی ایران، گفتمان و الگوی جدید به دنیا معرفی کردیم.

وی با بیان اینکه قبل از انقلاب، گفتمان سلطه و استکبار و زورگویی در دنیا مطرح بود، افزود: انقلاب اسلامی ایران، درگفتمان نظام سلطه و زورگویی استکبار در دنیا شکاف ایجاد کرد و در مقابل این گفتمان ایستاد و به دنیا اعلام کرد که می خواهیم مستقل باشیم.

 وی با اشاره به اینکه حقوق بشر، آزادی و دموکراسی واژگان زیبایی هستند که غرب و استکبار جهانی در پشت آن پنهان شده است، گفت: امروز متاسفانه در دنیا حقوق بشر، دموکراسی، آزادی و مسائلی از این قبیل برای تامین منافع نامشروع قدرت های بزرگ است و با امپراطوری رسانه ای به دنبال اهداف خود هستند.

 مولودی با بیان اینکه استکبار جهانی بادر دست داشتن امپراطوری رسانه ای منافع خود را دنبال می کند، تصریح کرد: هم اکنون هزاران و میلیون ها فقیر در آمریکا هستند ولی کسی سراغی از آنها نمی گیرد و هر جا خشونت و خونریزی است، آمریکا و رژیم صهیونیستی نیز در آن نقش دارند ولی کسی دم بر نمی آورد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب در ادامه با تاکید بر لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: ما مدیون شهدا هستیم و تکلیف داریم که مسیر زندگی خود را در ادامه مسیر زندگی شهدا قرار دهیم و راه آنها را ادامه دهیم.

 وی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید راه شهید فهمیده ها را ادامه بدهند، افزود: باید عظمت شهید فهمیده ها به دانش آموزان شناسانده شود نه اینکه از کتب درسی حذف شوند؛ امروز دشمن با جنگ نرم به دنبال رسیدن به اهداف خود است، دشمن از بعد نظامی نمی تواند به کشور طمع کند چون می داند که هزاران شهید فهمیده در این کشور وجود دارند و در این راستا از راه جنگ نرم و فرهنگی وارد شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات