معاون فرهنگی سپاه گفت: کشف لانه جاسوسی نشان داد که توطئه ملی برای انحراف انقلاب و براندازی آن از آنجا هدایت می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۹۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم راهپیمایی 13 آبان که در مصلای کرج برگزار شد، با بیان اینکه اسلام همه بشریت را به صلح و آرامش دعوت می‌کند، اظهار داشت:‌ اگر کسی به دنبال صلح و آرامش در جهان است باید با عامل اصلی کشتار و فساد مبارزه کرده تا آن را ریشه‌کن کند.

تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی از لانه جاسوسی هدایت می‌شد

معاون فرهنگی سپاه عنوان کرد: برای برقراری آرامش و صلح بین ملت‌ها راهی جز سرکوب کردن کانون اصلی فتنه نیست.

وی با اشاره به اینکه رژیم آمریکا به بیش از 60 کشور حمله نظامی کرده است، گفت: کشف لانه جاسوسی نشان داد که توطئه ملی برای انحراف انقلاب و براندازی آن از آنجا هدایت می‌شود و امروز حق مردم ایران است که فریاد مرگ بر آمریکا سر دهند.

معاون فرهنگی سپاه با بیان اینکه بعضی‌ها می‌گویند باید با آمریکای تبهکار سازش کنیم و کوتاه بیاییم، بیان کرد: امروز در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی مهر باطل به این تفکر می‌زنیم و در این 40 سال مشخص شد که آمریکای جنایتکار را به زیر کشیدیم و آن را سرکوب کردیم.

سردار نقدی با اشاره به اینکه امروز آمریکا که خود را یک کشور پر قدرت در دنیا می‌بیند تمام خواسته هایش بر عکس می‌شود و سرکوب می‌گردد، تصریح کرد: این انقلاب اسلامی بود که آمریکای ابرقدرت را قلاده به گردن انداخت و آن را سرکوب کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز رئیس جمهور آمریکا دیگر جرات ندارد با خیال راحت در خیابان‌ها راه رود و با بالگرد خود را به کاخ می‌رساند، گفت: امروز مردم جهان به ریش این رئیس‌جمهور می خندند و او را مسخره می‌کنند و بیدارگری ایران دنیا را بیدار کرد.

سردار نقدی با اشاره به اینکه کشور ابر قدرت آمریکا که میلیاردها دلار ذخایر داشت امروز هزاران میلیارد دلار بدهی خارجی دارد و در حال ورشکستگی است، خاطرنشان کرد:انقلاب اسلامی هر روز در مبارزه با استکبار پیشرفت می‌کند و آمریکا شکست می‌خورد و این شکست هر روز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه کسانی که دم از سازش می‌زنند بدانند این مبارزه ادامه دارد و رژیم آمریکا یک رژیم درغگو و دشمن بشریت است، ادامه داد:  کسانی که امروز در  ارتباط با سازش صحبت می‌کنند دروغگو هستند و آمریکا ابتدا دوستی خود را با کشورها آغاز کرده و بعد از آن سبب خفقان آن ملت و کشور می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه ادامه داد: در مبارزه با آمریکا غیرت و دین ما محفوظ است و از نظر مالی هیچ ضرری نمی‌کنیم و همانطور که در این 40 سال مشخص شد پرتاب ماهواره، انرژی اتمی، نانو تکنولوژی, مسائل پیشرفته نظامی و غیره از جمله دستاوردهای این مبارزات بوده و از این پس نیز این مبارزات بیشتر شده و ملت ما هر روز با غرورتر و با عزت‌تر می شود.

ارسال نظرات