خبرهای داغ:
امام جمعه قاین:

ابهت و اقتدار ظاهری آمریکا در دنیا درهم شکسته شده است

امام جمعه قاین گفت: آمریکا ، آمریکای 40 سال پیش نیست که کسی از آن ترسی داشته و زیر سلطه آمریکا باشد؛ چرا که ابهت و اقتدار ظاهری و هیمنه آمریکا در دنیا از بین رفته است.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۸۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحمانی امام جمعه قاین در مراسم یوم الله 13 آبان در مصلی نماز جمعه این شهر با بیان این که حوادث 13 آبان سال های 1343،1357 و1358  حوادثی استکبار ستیزانه بود اظهارکرد:در سال 1343 امام خمینی(ره)  در برابر کاپیتولاسیون مقتدرانه ایستاد و در 13 آبان 1357 نیز دانش آموزان تهران در حمایت از دانشجویان مدارس خود را تعطیل کردند و در دانشگاه تهران به تحصن کنندگان پیوستند و 56 دانش آموز بیگناه دراین حادثه به شهادت رسیدند و یک روز تاریخی در کشور ما ثبت شد ودر 13آبان 1358 نیز دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به گفته امام (ره) انقلاب بزرگتر از انقلاب اول در ایران را رقم زدند.

وی ادامه داد: درطی 40 سال اخیر پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران و حتی سال های قبل از پیروزی انقلاب ،آمریکا وایادی آنها اقدامات مفتضحانه ای بر علیه ایران و سایر کشورهای جهان داشته اند و اگر یک بررسی اجمالی هم داشته باشیم می بینیم که جای  هیچ  ظلم و ستمی را باقی نگذاشته اند .

امام جمعه قاین با اشاره به یاوه گویی های ترامپ گفت: رئیس جمهور آمریکا با کارهای خودش در جهت تضعیف آمریکا ناخواسته بیشتر تلاش کرده است وحرکات و سیاست کاری هایش را نیز حتی آنهایی که خود را وابسته به آمریکا می دانند به سُخره گرفته اند.

وی افزود: کشورهای اروپایی که به نوعی مستمره او هستند نیز دیگر نمیخواهند زیر فرمان او بروند .

حجت الاسلام رحمانی درادامه با بیان این که سیاست آمریکا سیاستی نیست که بخواهد ملت ها را هدایت و حمایت کند گفت: برخی با خوش باوری و ساده لوحی  می خواهند که به خنده های ظاهری آمریکا اعتماد کنندودر حالی که آمریکا ،آمریکای 40 سال پیش نیست که کسی از آن ترسی داشته و زیر سلطه آمریکا باشدچرا که  ابهت و اقتدار ظاهری وهیمنه آمریکا در دنیا از بین رفته است.

امام جمعه قاین افزود: جوانان و غیور مندان ایرانی و رزمندگان اسلام ابهت و هیمنه آمریکا را در هم شکسته اند.

 وی ادامه داد: ایران اسلامی هم ایران 40 سال پیش نیست که برای هرچیزی نیازمند و وابسته به کشور های دیگر و سلطه گران باشد و شهرک های نظامی ایران نمونه کوچکی از اقتدار و عزت کشور جمهوری اسلامی ایران است.

 امام جمعه قاین در بخش پایانی سخنان خود گفت: ایران در حال حاضر در اوج عزت و اقتدار است و استکبار جهانی و به ویژه آمریکا را به ذلت کشیده است و در آینده ای نزدیک استکبار جهانی برای همیشه به نابودی کشیده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها