خبرهای داغ:
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: مسئولان نظام ما باید چشم امید خود را به ملت بدوزند نه به بیرون از کشور، دولت ما باید از این تحریم‌ها و فشارها به عنوان یک فرصت استفاده کند.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۷۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان در اصفهان اظهار داشت: امروز با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی مردم با شکوه و با مشت‌های گره کرده در این میدان حضور پیدا کرده و بار دیگر با امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

وی افزود: مردم امروز نشان دادند که با گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی به رغم توطئه‌های بسیاری که آمریکای جنایت کار و همپیمانان او علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار بردند، استوارتر از همیشه در میدان حضور دارند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در قبل از انقلاب اسلامی، دانش آموزان برابر رژیم سفاک پهلوی ایستاده و جان خود را فدا کردند و امروز شما مردم برای گرامی‌داشت یاد و خاطره آن شهدای دانش آموز در صحنه حضور پیدا کرده‌اید.

وی با بیان اینکه فریاد "مرگ بر آمریکا" از قبل از شروع انقلاب بر سر زبان‌هاست، خاطرنشان کرد: توطئه آمریکا علیه ایران از سال‌ها قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت، زمانی که امام راحل را به ترکیه تبعید کردند و زمانی که دانش آموزان انقلابی توسط رژیم پهلوی به گلوله بسته شدند.

موسوی لارگانی بیان کرد: آمریکا قبل از پیروزی انقلاب تلاش فراوان کرد تا با انقلاب ملت ایران مقابله کند، اما موفق نشد، آن‌ها در این سال‌ها با خروش ملت ایران نتوانستند مقابله کنند، از همان روز‌های نخست پیروی انقلاب، توطئه‌ها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی شروع شد و با حضور دانشجویان پیرو خط امام در لانه جاسوسی مشخص شد که از همان ابتدا توطئه‌ها علیه نظام ما شروع شده است.

وی ادامه داد: در زمان تسخیر لانه جاسوسی، رئیس جمهور منتخب این ملت در ارتباط با عمل بزرگی که امام (ره) آن را انقلاب دوم نامید مخالفت کرد، زیرا دست نشانده آمریکا بود. عده‌ای نیز به خود لرزیده و می‌گفتند هرچه زودتر لانه جاسوسی را ترک کنید، زیرا آن‌ها همانند امام راحل متکی به خداوند نبودند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: "من دیپلمات نیستم من انقلابی‌ام"، ایشان از جوانان کشور درخواست کردند از تهدید‌ها و فشار‌ها نهراسیده و ترسی به دل خود راه ندهند، مسئولان نیز باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه ملت ایران حاضر است از جان خود بگذرد، اما خدشه‌ای به نظام و انقلاب وارد نشود، گفت: امروز بعد از ۴۰ سال آمریکای جنایتکار آغاز تحریم‌های جدید را در روز ۱۳ آبان قرار داده است، این موضوع نه تنها برای ملت ایران بلکه برای همه ملت‌های دین دار دنیا پیامی دارد.

موسوی لارگانی گفت: در چنین روزی ملت ایران هیمنه پوشالی آمریکای جنایتکار را شکستند و دانشجویان پیرو خط امام (ره) این ابرقدرتی که فریاد کدخدایی سر می‌دهد را شکست دادند.

وی ادامه داد: قبل از تسخیر لانه جاسوسی چه کسی می‌توانست به این دولت بگوید بالای چشمت ابرو است؟ اما اکنون ملت‌های بیدار جهان برابر این کشور و ترامپ دیوانه ایستاده‌اند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما از ابتدای انقلاب تاکنون در تحریم بوده‌ایم، این تحریم برای ما فرصت بزرگی بود، اگر تحریم نبود امروز اقتدار کنونی را نداشتیم و وابسته محض بودیم.

وی افزود: اگر تحریم نبود ما به فکر تولید نبودیم، در این صورت وحشت آمریکا و اسرائیل غاصب از موشک‌های ما وجود نداشت، زیرا آن زمان ما خریدار سلاح بودیم و هیچ سلاحی در کشور ما تولید نمی‌شد.

موسوی لارگانی گفت: زمانی که صدام شهر‌های ما از جمله همین شهر اصفهان را موشک باران کرد مردم جواب دادند "موشک جواب موشک"، اما ما موشکی نداشتیم، به این ترتیب همین تحریم‌ها سبب شد که فرزندان عزیز انقلاب در سپاه پاسداران، به فکر مقابله با دشمن، تولید سلاح و موشک باشند.

وی با بیان اینکه موشک‌های ما امروز پاسخی به حرکت‌های مذبوحانه داعش است، تصریح کرد: اگر این توان دفاعی را نداشتیم این حرکت‌های داعش ادامه دار می‌شد، اما در فاصله کوتاهی، فرزندان شما مقر داعشی‌ها را مورد هدف قرار دادند، این قدرت دفاعی مرهون زحمات نیرو‌های مسلح به ویژه سپاه پاسداران است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مسئولان نظام ما باید چشم امید خود را به ملت بدوزند نه به بیرون از کشور، دولت ما باید از این تحریم‌ها و فشار‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کند، نه اینکه این تحریم‌ها را برنامه‌ای برای فشار به مردم و پذیرش مذاکره بدانند.

وی با بیان اینکه دوربین‌های دشمن این جمعیت چند صدهزار نفری و جمعیت چند میلیونی راهپیمایان اربعین را نمی‌بیند، اما اگر ۴ نفر در گوشه‌ای ایستاده و اعتراضی داشته باشند آن را در بوق تبلیغاتی می‌کنند و فریاد می‌زنند که مردم ناراضی هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: سفارش می‌کنم که دشمنی آمریکا را فراموش نکنید و فریب لبخند دشمن را نخورید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها