مراسم يوم‌الله 13 آبان صبح امروز همزمان با سراسر کشور در استان کردستان با حضور گسترده‌ی دانش‌آموزان برگزار شد.این راهپیمایی نمایشی از اتحاد مردم و اقتدار نظام همیشه پیروز است
کد خبر: ۹۰۷۳۹۷۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مراسم راهپیمایی 13 آبان، «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» ساعت 10 صبح امروز با حضور گسترده و باشکوه اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و دانشجویان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و روحانیون و تشکل‌های دانشجویی در سراسر استان کردستان برگزار شد. 
 
ابراهیم عزیزی معاون طرح، برنامه و بودجه معاونت راهبردی قوه قضاییه در این مراسم با  بیان اینکه آمریکا ام الفساد قرن است اظهار کرد: 13 آبان سال 57 نیز رژیم ستم شاهی اقدام به کشتار دانش آموزان کرده و در روز 13 آبان 58 دانشجویان لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند.
 
 
وی افزود: استکبار جهانی مرگ یک تن را با استفاده از امپراطوری رسانه ای بزرگنمایی می کند اما در برابر کشتار بی رحمانه هزاران فرد بی گناه در یمن سکوت می کنند.
 

عزیزی 13 آبان را روز استکبار ستیزی کل جهان دانست و گفت: بسیج دانش آموزی درصدد تربیت و معرفی حسین فهمیده های دیگر به جهان است.
 
وی با تاکید بر اینکه مردم ایران نوکری بیگانگان را قبول نمی‌کنند، افزود: ما بر اساس اقتصاد مقاومتی و با افتخار زندگی می‌کنیم و زیر بار زور و ظلم نخواهیم رفت.
 
ابراهیم عزیزی با قدردانی از حضور گسترده مردم شهرستان کردستان  در راهپیمایی سیزدهم آبان‌ماه اظهار داشت: امروز با برداشتن گام‌های استوار خود باز هم به استکبار جهانی اعلام و نشان دادید که ما بزرگ شدگان مکتب سیاسی امام(ره) و ولایت فقیه هستیم.
 
وی گفت: برای پاسداشت ارزش‌های  نظام و انقلاب بايد مقاوم بود و در صحنه ماند و با تمام توان ايستادگی و مقابله کرد.
 
عزیزی افزود: اين حضور پرشکوه جوانان و نوجوانان دانش آموز بايد برای برخی افراد داخل کشور هم پيام داشته باشد و بدانند اين ملت همواره به عهد خود با مظلومان عالم و مقابله با استکبار جهانی پايبند است و يک لحظه عقب نشينی نمی کند.
 
وی بیان اینکه:تحریم های آمریکا علیه ایران تاثیر گذار نخواهد بود گفت:اقتصاد ایران با تکیه بر اصل اقتصاد مقاومتی و در ادامه آن حمایت از کار و تولید ایرانی، کمبود ها در عرصه اقتصادی را تا حد بالایی برطرف کرد و در این راه مشکلات و مسائل بسیاری وجود داشت اما با غلبه بر آنها، اقتصاد کشور را  پیش  خواهیم برد.
 
 
در ادامه اين مراسم گروه‌های مختلف دانش آموزی  به اجرای سرودهای  مختلف پرداختند.
 
انتهای پیام/7727
 
ارسال نظرات