شرایط آمریکا بسیار شکننده است

امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: شرایط آمریکا بسیار شکننده است؛ چقدر نادان هستند آنها که در برابر ذلت امریکا نسخه تسلیم و مذاکره می پیچیند؛ این تحلیل خائنانه است، امام امت و این ملت بزرگوار در برابر این تحریم خائنانه خواهند ایستاد؛ نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا؛ نه تسلیمی هست و نه مذاکره؛ رهبری مانند امام فرمود به هیچکس در هیچ سطحی اجازه مذاکره با امریکا را نمی دهیم.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۶۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،   آیت الله سیداحمد خاتمی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان، از اجتماع بسیار باشکوه مردم کرمان  قدردانی کرد که مردم و مسؤلان با حضور خود، این همایش ملی را تبدیل به وحدت و صفای ملی کردند.

 وی  گفت: مسلط کردن رژیم وابسته، جنایتکار و غارتگر بر کشور که 57 سال دین ستیزی، اخلاق ستیزی و اسلام ستیزی و جنایت و غارت کارشان بود، کار آمریکاست و بعد از انقلاب نیز آنی علیه ملت فروگذار نکرده است.

 وی با بیان اینکه حمله صدام به ایران بی تردید با مشورت آمریکا انجام شد و حمله به هواپیمای مسافربری و جنگ اقتصادی از آغاز پیروزی انقلاب تاکنون از دیگر توطئه های امریکا علیه ملت فداکار ایران است که این روزها اوج جنگ اقتصادی است؛ تصریح کرد: جنگ نرم افزاری رسانه ای و روانی علیه ملت ما، جنایت دیگر آمریکا است که لحظه ای از آن فروگذار نمی کند و با ابزار فضای مجازی آن را ادامه می دهند.

 امام جمعه موقت تهران تقویت گروهک های منافقین(داعش های وطنی) را کار دیگر امریکا دانست و با افزود :منافقینی که پوست سه پاسدار را زنده زنده کندند و امریکا حامی اینهاست

وی تصریح کرد : در همه اغتشاشاتی که علیه ملت ما بوده و در فتنه 88 و اغتشاشات دی ماه سال 96 امریکا دست داشته و طراحی مدام توطئه علیه ایران در مجامع بین المللی را انجام می دهد.

آیت الله خاتمی اظهار داشت: اینکه آمده ایم و سراسر کشور به صحنه آمده دلیل آن این جنایات است که پرونده سیاهی از این جنایات دارند و ما هدفمند و با حساب آمده ایم؛ امام(ره) فرمودند"امریکا شیطان بزرگ است" و آمده ایم فریاد بزنیم تا بار دیگر دنیا بداند که ایران امروز به همان شکوه سال 58 مرگ بر امریکا را فریاد می زند.

 

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان با تصریح به اینکه امروز امریکا 40 برابر از گذشته ضعیف تر شده و در عرصه سیاسی و نرم افزاری و در سخت افزاری در حال از دست دادن قدرت خود است؛ گفت: سربازان امریکا فراوان خودکشی می کنند و در عرصه اقتصادی 800 میلیارد دلار کسری بودجه دارند؛ این کشور در حال فروپاشی است آنچان که ابرقدرت شرق فروپاشید و دیر یا زود دنیا خواهد دید این قدرت پوشالی نیز ساقط خواهد شد.

 

وی پیروز این میدان را نظام جمهوری اسلامی و مردم دانست و با بیان اینکه این دیوانه(ترامپ) گفت تحریم بی نظیر را علیه ایران اعمال می کنیم، مرحله اول گذشت و مرحله دوم را از 13 آبان آغاز می کنیم؛ ترامپ را دروغگوترین رییس جمهور دنیا دانست و گفت: از روزی که سر کار آمده، بیش از 2 هزار دروغ گفته و به ملت ها دروغ می گوید.

 شرایط آمریکا بسیار شکننده است

آیت الله خاتمی درباره جنایات یمن هم بیان داشت: اتاق فرماندهی این جنایات در وزارت جنگ امریکاست و همه این جنایات را از چشم امریکای جنایتکار می دانیم؛ 12 میلیون یمنی در خطر قحطی قرار دارند و با حمایت امریکا، بحرین تبدیل به یک زندان برای شهروندانش شده است؛ جنایاتی که در فلسطین و غزه انجام می شود همه با حمایت از این دولت خونخوار و جنایتکار است.

 

وی ادامه داد: این دروغگو گفته بود از ۱۳ آبان صادرات نفت ایران را به صفر می رسانیم؛ دیدید نمی توانید و غلطی در برابر ایران نمی توانید انجام دهید و به فرموده امام «آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند»


امام جمعه موقت تهران تأکید کرد: شرایط آمریکا بسیار شکننده است؛ چقدر نادان هستند آنها که در برابر ذلت امریکا نسخه تسلیم و مذاکره می پیچیند؛ این تحلیل خائنانه است، امام امت و این ملت بزرگوار در برابر این تحریم خائنانه خواهند ایستاد؛ نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا؛ نه تسلیمی هست و نه مذاکره؛ رهبری مانند امام فرمود به هیچکس در هیچ سطحی اجازه مذاکره با امریکا را نمی دهیم.

 در برابر تهدید سگ، نباید فرار کرد

وی افزود: سگ وقتی تهدبد می کند اگر فرار کردی دنبالت می دود اما اگر ایستادی می ایستد؛ ملت ایران ۴۰ سال به فضل خدا مقاومت کرده و تا به پوزه به خاک مالیدن امریکا خواهد ایستاد؛ آمریکا در شراط کنونی فریبکاری می کنند. می گویند با دولت شما دشمنی داریم در حالیکه می خواهند این ملت به پا ایستاده را از پا دربیاورند؛ {به آنها می گوییم} نخواهید توانست.

 

آیت الله خاتمی با تأکید بر اینکه نباید فریب این شیادان فریبکار را خورد؛ دوقطبی کردن جامعه و اختلاف در این جامعه متحد و جدا کردن مردم از ولایت و جنگ روانی و نرم افزاری را توطئه های آمریکا عنوان کرد و بیان داشت:‌ با وحدت و همدلی دست در دست هم آنچنان که خدا عنایت کرده و می کند از این گردنه های سخت عبور می کنیم.

 
وی جنگ روانی آمریکا با استفاده از فضای مجازی را مانند جنگ احزاب دانست که گفتند نظام نبوی در شیب سقوط است و همان حرف را این جنایتکاران امروز می گویند در حالیکه نظام اسلامی در حال رسیدن به قله است و شما در شیب سقوط هستید. این سختی ها انقلاب را آبدیده می کند. نظام به فضل خدا در حال صعود و دشمنان در حال سقوط هستند.

 آینده به مراتب روشن تر از گذشته خواهد بود و رمز آن مقاومت است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان، ایجاد بدبینی در بین مردم با نظام اسلامی را توطئه دیگر آمریکا نام برد که می خواهند مردم را از آینده ناامید کنند اما به فرموده مقام معظم رهبری، آینده به مراتب روشن تر از گذشته خواهد بود و رمز آن مقاومت است.

 


وی اصابت دقیق موشک های سپاه به داعش در شرق فرات را خاطرنشان کرد و گفت: حتی در عرصه مقابله با مشکلات؛ ضعیف شدن و تن دادن به قوانین بین المللی باعث می شود دزدهایی که ۴۰ سال پیش از در بیرون کردیم از دیوار و دروازه این قوانین وارد شدند و دلار و سکه را بالا بردند اما آنچه کمر گرانی را می شکند مقاومت است و مقاومت است و مقاومت.

 

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه آمریکا ۱۳ آبان را آغاز مرحله دوم تحریم ها اعلام کرده اما ان شاءالله خواهید دید غلطی نمی توانند بکنند و می خواستند با یک ضرب الاجل ملت را در انتظار نگه دارند؛ تصریح کرد: با ایستادگی شما مردم تا این مرحله سر او به سنگ خورده و با مقاومت شما، نابودی نهایی اش را خواهد دید.

 فردا را قرآن پیش بینی کرده است

وی اظهار داشت: فردا را قرآن پیش بینی کرده «...وَ إِنْ تَصْبِرُوا وَ تَتَّقُوا لا يَضُرُّكُمْ كَيْدُهُمْ شَيْئاً...» صبر و تقوا داشته باشید دشمنان هیچ غلطی نمی توانند بکنند؛ تا امام حسین علیه السلام،حسینیه های باشکوه، راهپیمایی اربعین و عاشورا و هیئات من الذله را دارید مطمئن باشید آسیب نخواهید دید. شما کربلایی و عزیز و دشمنان شما ذلیل هستید. مگر عاشورائیان شکست خوردند؟! آسیب دیدند،  اسارت کشیدند، رنجها را دیدند اما قیام الهی، دودمان بنی امیه را برانداخت. این حضورهای شکوهمندانه مصداق صبر و تقوا است.‌

 

امام جمعه موقت تهران خاطر نشان کرد : این ملت با داشتن دو سرمایه پیروز است و پیروزی های آینده در انتظار او و روشن تر از گذشته است؛ «داشتن رهبری فقیه مجتهد جانباز مخلص دوراندیش زیرک هوشیار» و شما «مردم همراه» که صابون گرانی به تن همه شما خورده؛ تحلیل این است پای دین و اعتقادات ایستادن هزینه دارد و شما با این شکوه آمده و از مسئولان انتظار دارید با مدیریت جهادی و شبانه روزی تلاش کنند و این سختی و فشار را کاهش دهند؛ در کنار آن در روز بیعت با انقلاب و نظام آمده اید و خواهید آمد؛ ان شاءالله این قیام شما زمینه ساز ظهور حضرت حجت است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار