خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین:

ایثارگران، نماد مبارزه با استکبارند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قزوین گفت: ایثارگران، نماد مبارزه با استکبارند و همواره در ستیز با استکبار پیشقدم بوده و هستند.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۵۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه شورای معاونان بنیاد استان گفت: ماهیت نظام و انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و ظلم‌ستیزی است.
وی افزود: در طول چهل سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هر روز، روز مبارزه با استکبار می‌باشد چرا که استکبار جهانی همواره در ستیز با انقلاب و مردم ما بوده و هست.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با بیان اینکه ایثارگران، نماد مبارزه با استکبارند، گفت: این قشر معظم جامعه همواره در ستیز با استکبار پیشقدم بوده و همچنان نیز هستند.
حقایق‌پور با اشاره به 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز گفت: این روز تبلور ظلم‌ستیزی جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران می‌باشد و فرصت مغتنمی است تا بتوانیم پیام جهانی استکبارستیزی و پیام حسینی و حق‌طلبی انقلاب را در جهان مطرح کنیم.
این مسوول افزود: از همه‌ی ایثارگران و خانواده‌های معزز شهدا دعوت می‌شود تا با حضور گسترده‌ی خود در مراسم سیزدهم آبان ماه، بار دیگر نقش انقلابی خود را به نمایش بگذارند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: برگزاری کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار شهید استان قزوین یکی از رخدادهای مهم و بزرگ استان است که بایستی همه‌ی همکاران همانند گذشته تلاش نمایند تا این کنگره در شان شهدا برگزار شود.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها