کارشناس مسایل سیاسی در جمع راهپیمایان 13آبان شهرستان بن گفت: آمریكا هیچ گاه در وعده های خود صادق نبوده است.
کد خبر: ۹۰۷۳۹۵۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ راهپیمایی با شكوه 13 آبان با حضور اقشار مختلف مردم شهید پرورشهرستان بن از مقابل مسجد جامع تا گلزار شهدای  شهر بن برگزار شد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس و کارشناس مسایل سیاسی در جمع عاشورائیان استكبار ستیز 13 آبان شهر بن، گفت: در قرآن كریم بیش از 250 آیه وجود دارد كه نحوه تعامل ما را با استكبار جهانی مشخص كرده است و در آیات قرآن اشاره شده تا یهود و نصاری بر شما مسلمانان مسلط نشوند و شما از آنها پیروی نكنید از شما راضی نخواهند شد.

ایوب زمانی افزود: امام حسین علیه السلام بعنوان بزرگ ترین استكبار ستیز تاریخ به آموخت كه هرگز نباید مقابل یزیدیان كوتاه بیاییم و اگر برای خدا حركت كنیم حتما پیروزی از آن ماست.

وی خاطرنشان كرد: هر انسان عاقلی می پذیرد كه دشن ظالم و عهد شكن به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و در طول این قرن می توان رفتارهای ظالمانه و سركوبگرانه آمریكای جهانخوار را در همه صحنه ها مشاهد كرد.

این رزمنده دوران دفاع مقدس اظهار داشت: آمریكایی ها از كودتای 28 مرداد گرفته تا حمایت از دیكتاتورهای پهلوی، تاسی ساواك، حمله به طبس، حمله به هواپیمای مسافربری ایران و تجهیز صدام برای حمله به ایران و بسیراری از صحنه های دیگر علیه ملت ما اقدام كرده اند و هیچ گاه در مذاكرات با ما صادق نبوده و همیشه عهد خود را زیر پا گذاشته اند.

ارسال نظرات